Gå til innhold

Er det veldig upraktisk med sort bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på fargen; skitt vises fort, riper, etc

Anonymkode: e1986...829

Fortsetter under...

Skrevet

All dritt synes på svarte biler, jeg har en mørkeblå. Ikke så mye bedre, vil ha grå igjen neste gang.

Anonymkode: 5744e...11b

Skrevet

Hvis du er glad i å vaske bil og polere så kjør på. Vi har to svarte biler og jeg ville ikke valgt svart igjen. Har hatt titangrå biler som jeg har vært veldig fornøyd med. 

Anonymkode: 265cc...293

Skrevet

Spørs vel hvor viktig det er med skinnende bil for deg. Ikke noe som er viktig for oss.. 

Anonymkode: 4227f...d79

Skrevet

Jepp, den blir veldig varm om sommeren, blir fort skitten og vasker/polerer man ofte får man gjerne "roser"i lakken

Anonymkode: cb15e...81e

Skrevet

Har svart bil nå, og det trives jeg med. Visst sees støv og skitt lett, men vasker en gang i mnd, og du verden så fin og blank den er da, noen dager. Har hatt biler i forskjellige farger, og det jeg var minst fornøyd med var hvit. Huff, aldri mer.

Annonse

Skrevet

Jeg har aldri hatt svart selv,men ser at ting synes fort på de. Selv har jeg en mørkegrå bil, og det er noe jeg kan anbefale. Den ser mye mindre skitten ut enn den er, riper må man veldig nærme for å se. Før hadde jeg en lys sølvgrå bil, og den så ut som om jeg hadde kjørt terrengkjøring bestandig, den så nesten alltid ut som om den aldri hadde blitt vasket

Anonymkode: 0aee6...618

Skrevet

Hadde sort vaktbil da jeg var utrykningsvekter. Bilen føltes varmere om sommeren. Og jeg gjorde ikke annet enn å vaske bilen. Den så jo møkkete ut med en gang. 

Anonymkode: 57d0e...3c9

Skrevet

Jeg synes det er veldig greit med sort bil.  Ja, den blir for varm om sommeren, men det blir alle biler. Så jeg fokuserer heller på at den jo også blir lunere på høsten/vinteren/våren. 

Og ja, skitten synes godt. Men skitten er jo like skadelig for lakken og gir grobunn for like mye rust selv om den ikke sees. Nå vasker jeg jo bare bilen litt oftere - og dermed holder jeg trolig rusten borte lenger. 

Anonymkode: b3dd0...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...