Gå til innhold

Noen som husker en barnebok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en gutt som het Per eller lignende.  Han var tyrol, og gikk i slike alpeklær. Boken kom i 1985. 

Det er en barnebok, med slike pappsider. Hver side var billedrik og handlet i hovedsak om alle dyrene i skogen som denne Per møtte. Dyr jeg husker er esel, villsvin, hare, hjort, dådyr...

Hver side hadde også et hull/firkantet hull som rammet inn et dyr hver gang man blar om. 

Skulle så gjerne hatt den fulle tittelen og gjerne bilde av boken, hvis noen husker hvilken bok jeg mener.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke den som er skrevet på rim? Og er gutt og en jente? 

Anonymkode: 1ce04...06e

Skrevet

Hmmm.. kan ikke huske noen jente der, og heller ikke rim. Husker at boka handlet om de ulike dyrene og de ble presentert med navn og hvordan de var (snill, slem, spiste mye, sov mye osv).

Takk for svar 

Skrevet

Åja. Da er set ikke den jeg tenker på. Den hadde sånne rim som er morsomme for voksne også. Noe sånt med at «hanen kom til Krøderen som krylling og høna kom som kylling fra Sylling» eller noe sånt.

Anonymkode: 1ce04...06e

Skrevet

Aha.. ja, nei da er jeg helt sikker på at vi ikke snakker om den samme boka.  Men høres morsom ut den du nevner også

Skrevet

Hehe, den ligger på loftet - eller muliigens gitt til loppis - vet hvilken du mener. Jeg husker desverre ikke tittel, har ikke noe forhold til den, arvet den av noe familie da barna kom. 

Anonymkode: 0df80...fdd

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, den ligger på loftet - eller muliigens gitt til loppis - vet hvilken du mener. Jeg husker desverre ikke tittel, har ikke noe forhold til den, arvet den av noe familie da barna kom. 

Husk på denne tråden hvis du skal på loftet snart da😉

Skrevet
Akkurat nå, Synne1983 skrev:

Husk på denne tråden hvis du skal på loftet snart da😉

Ja - og hvis underbevisstheten jobber med saken. Kan bli litt opphengt av barneboktitler...

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja - og hvis underbevisstheten jobber med saken. Kan bli litt opphengt av barneboktitler...

Høres bra ut!👌

Anonymkode: 2617c...e72

Skrevet
1 time siden, Smukkebolla skrev:

Er det denne? image.thumb.jpg.fdb54f8fea2ae407c904cc7e3185461b.jpg

Jaaaaaa... hurra!!! Tusen takk!!!! 

Anonymkode: 2617c...e72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...