Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Hei. Jeg har er spørsmål. Jeg har aldri hatt sex men en mann, bare kvinner. Så har jeg da aldri hatt noe inni meg, slik at jeg er jo veldig trang. Jeg synes det å få den spectrum jekken for å åpne meg når inseminasjonen skal skje er så satans vondt!! Så da spør jeg bare om noen har prøvd å øve med dildoer for å utvide kjeden før en inseminasjon og syntes det var mindre vondt?? 😊 Jeg har vært igjennom 3 forsøk og må ha det aller aller minste spectrumet i plast for at de skal kunne gjennomføre inseminasjonen.. Nå skal jeg igjennom forsøk 4 om 1 uke.😉 Anonymkode: abe86...0c5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Skal stå skjeden* ikke kjeden ser jeg. Hehe. 😉 Anonymkode: abe86...0c5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Hva med å bruke fingrene? Anonymkode: 8224d...39b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med å bruke fingrene? Anonymkode: 8224d...39b Jeg får faktisk inn en liten dildo, men kan det være med å gjøre at det blir mindre vondt når de tar inn slik spectrum for å åpne skjeden? 😊 Anonymkode: abe86...0c5
Mamma_til_2 Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Det du kan gjøre er og slaope av under undersøkelsen pust helt ned i magen. Tviler på at du kan vide ut skjeden på noe vis, men kanskje du kan øve på og gå noe inni som en dildo så du blir vant med følelsen.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Man kan faktisk vide ut skjeden med dildoer. Det brukes også som behandlingsmetode hos folk som er veldig trange. Uansett er det som hjelper best å slappe av under undersøkelsen. Forstår at det ikke er så lett å slappe av på kommando, spesielt når du forventer at det skal gjøre vondt. Men strammer du deg, blir det dessverre vondere. Anonymkode: 915e7...5aa
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Hvordan tenker du å få ut ungen Kjedelig sexliv du har hatt med kvinnene dine. Jeg tok gu fra før jeg hadde sex. Du må slappe av og sluttte å stritte i mot og knyte musklene. Anonymkode: 19609...26e
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #8 Skrevet 28. januar 2018 Det er godt mulig at det vil hjelpe med dildo, men det viktigste er nok å lære seg å puste og slappe av i bekkebunnen. Ligg gjerne i senga om kvelden og øv deg aktivt på å slappe av. Da vil det sikkert gå bedre når spekulumet skal inn. Anonymkode: 63a68...630
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #9 Skrevet 28. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan tenker du å få ut ungen Kjedelig sexliv du har hatt med kvinnene dine. Jeg tok gu fra før jeg hadde sex. Du må slappe av og sluttte å stritte i mot og knyte musklene. Anonymkode: 19609...26e Hvilken unge? Anonymkode: edaf9...ec9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #10 Skrevet 28. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken unge? Anonymkode: edaf9...ec9 Resultatet av insemineringen. Er du litt treg? Anonymkode: f5251...45c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2018 #11 Skrevet 28. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken unge? Anonymkode: edaf9...ec9 Hi forteller at hun har vært til inseminasjonsforsøk. Anonymkode: 915e7...5aa
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2018 #12 Skrevet 29. januar 2018 Du som nevnte kjedelig sexliv gidder jeg ikke svare på en gang for det er helt unødvendig å kommentere... Mitt sexliv har ingenting med det jeg spør om!! Jeg har iallefall forstått det slik at skjeden blir utvidet med dildo, men vet ikke helt sikkert. Jeg øver med den litt hver dag. Jeg var til gyn kontroll i dag hvor de bruker denne staven for innvendig kontroll og det gikk flott.. Den smatt inn som ingenting nå i forhold til første gang. Hehe. Anonymkode: abe86...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå