Gå til innhold

Barnevakt en helg,hva er grei pris?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er man besøkshjem tjener man drøye 1000 kr døgnet pr barn, da ville du fått ca 4500 kr for en helg med to barn.

Men siden jeg regner med du vil få pengene svart og du gjør dette for å hjelpe en sliten alenemor ville jeg nok tatt litt mindre enn det, kanskje halvparten.

Anonymkode: 4b1ca...231

Sitat

ca 500,- Spørs jo litt om du virkelig har behov for disse pengene, eller ikke. Spørs jo også på mors økonomi.

Foreslå for mor at hun kan gå gjennom barnevernet, og få avlastning til barna 1 helg pr mnd. Du kan jo tilby deg å være den personen dersom du har tid og overskudd til det.

Anonymkode: b3e96...e81

Jeg fikk 1000 kr når jeg passet barna fra ca 18.00 til 12,00 neste dag sist. Nå hadde hun behov for en helg ettersom hun er sliten. 500 kr for en hel helg hadde ikke vært aktuelt for min del hvertfall,da får hun finne seg en annen barnevakt.

Anonymkode: 69338...8c7

Annonse

1 minutt siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Jeg hadde ikke tatt betalt.

Som sagt er det ikke en vennine eller familie, så er helt uaktuelt ha passe andre sine barn en helg uten å få betalt. Vi kjenner hverandre kun som at jeg barnevakt når de trenger det.

2 minutter siden, Dumi skrev:

Jeg er enig der. Jeg pleier å ta en litt høyere timepris, men... Dette er en helg, så fredag til søndag? Blir litt mer da.

Jeg spurte mor om 2000 kr var en okey pris, å det synes hun at det var. Så da ble vi enige om 2000 kr for en helg da, sønnen min synes det er kjempe kjekt å ha en på samme alder å leke med hele helgen :)

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg spurte mor om 2000 kr var en okey pris, å det synes hun at det var. Så da ble vi enige om 2000 kr for en helg da, sønnen min synes det er kjempe kjekt å ha en på samme alder å leke med hele helgen :)

Det høres bra ut. Spesielt siden det er en din kan leke med!

Jeg har bare sittet barnevakt som singel, i Bærum. 

Foreldre der betaler meget greit for barnevakt og ja, jeg følte ikke det så ille å sette prisene opp. 😀. 

Anonymkode: 5a084...666

Annonse

19 timer siden, Dumi skrev:

Jeg er enig der. Jeg pleier å ta en litt høyere timepris, men... Dette er en helg, så fredag til søndag? Blir litt mer da.

her jeg kommer fra sitter de ikke hvis ikke de før 100 kr timen, er jeg borte 48 timer, bruker jeg og gi 5000, da får de 200 ekstra

Anonymkode: 36e8f...9b5

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

her jeg kommer fra sitter de ikke hvis ikke de før 100 kr timen, er jeg borte 48 timer, bruker jeg og gi 5000, da får de 200 ekstra

Anonymkode: 36e8f...9b5

5000 :hakeslepp:

Anonymkode: 5c6d8...723

Nå ble jeg veldig glad for det ene settet med travle besteforeldre vi har. Får ikke barnevakt ofte eller alltid når vi spør men om det planlegges og passer har de barna en helg eller en natt. 5000,- for en helg, da hadde det ikke blitt mye barnevakt for oss. Vi får være flinke å passe barnas venner så man kan ha en tjeneste til gode. 🙄

Anonymkode: cae2f...31c

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde aldri i livet tatt betalt for barnevaktoppdrag for barn jeg kjenner. Barn jeg ikke kjenner hadde jeg ikke sittet barnevakt for. 

Anonymkode: e2972...621

Er da ikke noe problem å passe barn jeg ikke kjenner så godt så lenge barna er trygg på meg. Blir jo bedre og bedre kjent for hver gang jeg passer de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...