Gå til innhold

Guttenavn som passer til Vilja?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Vi har kjørt oss sånn fast med navn til den lille pjokken vår. Vi klarer ikke å bli enige. 

Storesøster heter Vilja. Forslag til guttenavn som passer til det? Ikke vær beskjedne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ivo, Alvin, Birk, Storm, Olav, Mio, Theo.  Var de jeg kom på akkurat nå, skriver mer vis jeg kommer på flere ☺️.  

Vilja er veldig fint foresten ☺️

Anonymkode: 0a608...3c8

Skrevet

Vetle

Viggo

Thomas

Iver

Adrian

Vilmer

Selmer

Sigurd

Anonymkode: 9c0be...fe0

Skrevet

Kjenner 2 jenter som heter Vilja, og hun ene har 2 brødre Sander og Espen, synes det er pent til Vilja :)

ellers kjenner jeg tvillinger som heter Vilja og Morten,men de er voksene,men passer det og :)

Skrevet

Bertram

Valdemar

Ivo

Leonel

Jørgen

Henry

Vemund

Anonymkode: 93bd4...700

Skrevet

Kjenner en Vilja som har en bror som heter Torjus

Foreslår:

Varg

Storm

Odin

Hauk

Birk

Torben

Skrevet

Takk takk! Noen av disse navnene står på lista vår faktisk, men jeg er litt redd Vilmer (feks) blir litt for likt? 

Vi har begynt på ny navneliste. Vi tenkte først å kalle ham for Noah, men så føler vi at det ikke passer likevel. 

Noen navn på den nye lista er:

Iver

Syver

Jonathan

Mattis

Niklas

Edvard

og så står Mio, Vilmer, Olai og Melvin på navn jeg synes er kule, men kanskje blir for spesielle...

jeg tror virkelig vi overtenker dette😬 

Noen tanker?

Og kom gjerne med flere forslag!

Skrevet

Noah er jo kjempefint, synes det passer fint til Vilja ☺️ veldig mange fine navn på lista di. Vi vurderte Mio til vår gutt, 🙂

Skrevet

Sivert

Alfred

Arthur

Vebjørn

Tarjei

Jens

Mikkel

Håkon

Anonymkode: 18da5...cd3

Skrevet

Av navnene på lista deres likte jeg best Niklas, Edvard og Mio. Mio er kjempekult 

Skrevet
12 timer siden, ImreH skrev:

Takk takk! Noen av disse navnene står på lista vår faktisk, men jeg er litt redd Vilmer (feks) blir litt for likt? 

Vi har begynt på ny navneliste. Vi tenkte først å kalle ham for Noah, men så føler vi at det ikke passer likevel. 

Iver

Syver

Jonathan

Mattis

Niklas

Edvard

og så står Mio, Vilmer, Olai og Melvin på navn jeg synes er kule, men kanskje blir for spesielle...

Noen tanker?

Noah er jo kjempefint☺

Likte og godt Niklas og Mio på lista de!

Skrevet

Takk for svar folkens! Vi endte opp med å gå helt tilbake til start, Hehe. Det andre navnet vi tenkte på: Victor. 😉

Skrevet

Victor er kjempefint ☺️☺️ fint til Vilja ☺️

Skrevet
På 28. januar 2018 den 20.52, ImreH skrev:

Iver

Syver

Jonathan

Mattis

Niklas

Edvard

Noen tanker?

Noah og Vilja var jo kjempe fint sammen :)

ellers likte jeg godt Syver,Niklas og Jonathan på listen deres :) Mio er også tøft

Skrevet
10 timer siden, ImreH skrev:

Takk for svar folkens! Vi endte opp med å gå helt tilbake til start, Hehe. Det andre navnet vi tenkte på: Victor. 😉

Victor er jo kjempestilig! 

Vilja og Victor☺

Skrevet

synes lillebror bør få sitt egen bokstav, finere med søsken med forskjellig bokstav,men Victor er fint :)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Kanskje Tom eller Kian?💛

Gutten Til kusina Mi heter Kian og synes det er et så vakkert navn,Men vet egentlig ikke helt om det passer med Vilja,Va tenker du??

Skrevet
På 26.7.2018 den 14.47, Aila💛 skrev:

Kanskje Tom eller Kian?💛

Gutten Til kusina Mi heter Kian og synes det er et så vakkert navn,Men vet egentlig ikke helt om det passer med Vilja,Va tenker du??

Er Kian det eneste navnet du kan?😂 Som du ser, så har hun valgt navn nå. Victor

Anonymkode: 47f40...120

Skrevet

Nicklas :)

Anonymkode: aa83b...a92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...