Gå til innhold

Dere som er litt flinke på temping

Anbefalte innlegg

Hadde jeg ikke eggløsning i desember? Prøver å bruke eggløsnings tester fra cb advanced eller hva det henter, men nå er jeg på 5 dagen å den viser ikke Peak ennå, bare blinke fjes. Er så redd for at jeg har Mista eggløsningen, syklusen min har alltid vært så regelmessig. Å plutselig 2 mnd uten el er vel kanskje litt merkelig? Har heller ikke noe el slim. Begynner å bli litt bekymret. 😔

CCCCD69F-AC1D-4DC9-B801-FBA29AD7B3B6.png

Anonymkode: 788fb...7fc

Fortsetter under...

Tempen viser eggløsning men om der er egg som slapp er ingen garanti.

Kan godt hende at du ikkje har fått med lh toppen. Jeg har opplevd negativ om morgon og ca 4 timer med lh topp midt på dagen  og negativ om kvelden. Da kan ein test om dagen ikkje få det med seg.

Om det stemmer ????

Anonymkode: d0051...693

Ser ut som du hadde EL dag 16 utifra tempen din.

Noen har veldig kort LH-topp og selv om man tester hver dag kan man gå glipp av den. Dette skjedde nesten alltid med meg da jeg brukte EL-tester, så jeg stolte heller på tempen og slim.

Evt kan du ta EL-tester to ganger om dagen for å se om du finner LH-toppen da.

Okei, takk for svar dere :) og ja, det er Glow appen jeg bruker. Eller bruker natural cyclers også, men tror jeg liker Glow best. De viser litt forskjellig og natural cyclers er litt mer upålitelig tror jeg kanskje. For der fikk jeg melding om at jeg mest sannsynlig ikke hadde el forgie mnd. Men sider dere synes det ser sånn ut på grafen min så tror jeg at jeg hadde det. Siden tempen har Stigi, den holder seg vel bare på normal lav temp om ikke el kommer.

Annonse

På 2.2.2018 den 20.13, Anonym bruker skrev:

Har man hatt el dersom tempen har vert høy i minst 3 dager? 

Anonymkode: e6411...e5d

Ja, når tempen har vært høy i 3 dager på rad har man hatt el :)

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, når tempen har vært høy i 3 dager på rad har man hatt el :)

Hadde jeg kanskje el 29jan da? :) selv om tempen har gått mye opp og ned?

EC5C1050-0344-4DBC-9F2B-9FBF5FAE8EB3.jpeg

Anonymkode: e6411...e5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...