Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tok en ny test i dag....klarte ikke å vente☺️

Tror nok dere hadde rett dere som mente testen var positiv....nå må jeg summe meg🙈

Har vært med kjæresten i 15 år og vi har en jente på 5.....så det er jo herlig, men var veldig uventet allikevel siden vi brukte fryktelig lang tid prøving med hun vi har på 5år. Tar nok litt tid før jeg klarer og ta det innover meg.

Takk for svar dere som tok dere tid til å svare meg😊

DECC36C9-034F-4322-AC08-EF6A82C0F3F5.jpeg

På 26.1.2018 den 21.38, Anonym bruker skrev:

Hadde kanskje forventet litt sterkere strek da, men det kan også komme an på testen og om du har tatt med morgenurin.

Anonymkode: e48ed...062

Hvorfor sier du slikt? Jeg hadde mye svakere strek på ikm og lillemann er 1 år nå.

På 27.1.2018 den 13.41, Syttini skrev:

Tok en ny test i dag....klarte ikke å vente☺️

Tror nok dere hadde rett dere som mente testen var positiv....nå må jeg summe meg🙈

Har vært med kjæresten i 15 år og vi har en jente på 5.....så det er jo herlig, men var veldig uventet allikevel siden vi brukte fryktelig lang tid prøving med hun vi har på 5år. Tar nok litt tid før jeg klarer og ta det innover meg.

Takk for svar dere som tok dere tid til å svare meg😊

DECC36C9-034F-4322-AC08-EF6A82C0F3F5.jpeg

Gratulerer! :D

15 timer siden, Emi81 skrev:

Hvorfor sier du slikt? Jeg hadde mye svakere strek på ikm og lillemann er 1 år nå.

Fordi ofte er det skyggestrek/kjemisk. Også bli den det gjelder kjempelei seg når mensen kommer. Da er det litt greit å være jordnær. 

Anonymkode: b39e1...892

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fordi ofte er det skyggestrek/kjemisk. Også bli den det gjelder kjempelei seg når mensen kommer. Da er det litt greit å være jordnær. 

Anonymkode: b39e1...892

Men dette er jo absolutt ikke skyggestreker, de er uten farge og nesten ikke synlige på bilder.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...