GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jeg! Ikm 22.feb đŸ€žđŸ»

Skrevet

Slenger meg med her. IKM 20.02. PP5. 

Har et barn, men 3 graviditeter bak meg (2 SA fÞr  fÞrste barnet), og har vel aldri gÄtt lengre enn PP5, sÄ nÄ begynner jeg Ä bli utÄlmodig!! 

Skrevet

Slenger meg med her selv om jeg ikke aner om kroppen er i rute etter MA i uke 9. Fikk nylig fĂžrste TR 5-6 uker etter aborten. Krysser fingrene for samme syklus som da jeg ble gravid i hĂžst đŸ€žđŸŒPrĂžver pĂ„ fĂžrste her 😊 Satser pĂ„ IKM 22/2

Anonymkode: 93a56...8ff

Skrevet
PĂ„ 27.1.2018 den 20.24, Anonym bruker skrev:

Slenger meg med her selv om jeg ikke aner om kroppen er i rute etter MA i uke 9. Fikk nylig fĂžrste TR 5-6 uker etter aborten. Krysser fingrene for samme syklus som da jeg ble gravid i hĂžst đŸ€žđŸŒPrĂžver pĂ„ fĂžrste her 😊 Satser pĂ„ IKM 22/2

Hei. SÄ trist. HÄper det klaffer for deg igjen snart. Jeg hadde 2 SA fÞr jeg fikk mitt fÞrste barn, og det gikk relativt fort Ä bli gravid igjen begge gangene. 

Skrevet
3 timer siden, Sara_s skrev:

Hei. SÄ trist. HÄper det klaffer for deg igjen snart. Jeg hadde 2 SA fÞr jeg fikk mitt fÞrste barn, og det gikk relativt fort Ä bli gravid igjen begge gangene. 

Godt Ă„ hĂžre at det kan klaffe raskt igjen 😊 Ble ganske overraskende gravid pĂ„ egenhĂ„nd. Vi har utfordringer med pcos og ustabile sykluser. Fikk plutselig et par regelmessige sykluser i hĂžst, og da satt den, men det holdt dessverre ikke. StĂ„r fortsatt pĂ„ venteliste til ivf. Skal uansett pĂ„ fĂžrste samtale her i slutten av mĂ„neden. Blir spennende. Har skjĂžnt at det er ganske lang ventetid pĂ„ ivf om dagen, sĂ„ vi prĂžver selv i mellomtiden 😊

Skrevet (endret)

Aner ikke Ikm dato, da syklusene hopper mellom 21-26 dager Â đŸ˜„ men d blir i uke 8. Skal til gyn Ă„ fĂ„ noe hjelp til uka..

PP 9 med barn nr 3 

Endret av Knerten <3
Feil
Skrevet

Hei dere !😊

Slutten av uke 8 har ikm dersom alt gÄr som det skal. 

Vi er ordentlig prĂžvere nĂ„ fĂžler jeg, nĂ„ gĂ„r jeg/vi ordentlig inn for det etter en SA for et Ă„r siden. Vi har har ikke prĂžvd hardt etter det men har tenkt skjer det sĂ„ skjer det, og det har faktisk ikke skjedd 😟 

bestilte el-tester til 900kr her om dagen, 😳pga lange og litt rare syklusser ... 

Hadde mellom-blĂždning sist prĂžve-periode,  kom pĂ„ el-dagen og jeg blĂždde i fem dager 😞

Skrevet

Da var det pÄ’an igjen 😂 Hvor ofte har dere sex rundt egglĂžsning? Annenhver dag eller hver dag? Alle leger anbefaler jo annenhver dag pga. bedre sĂŠdkvalitet, men jeg tenker sĂ„ fort at «tenk om det er i dag det klaffer.» SÄ her blir det fort flere dager pĂ„ rad.

Skrevet
54 minutter siden, Sara_s skrev:

Da var det pÄ’an igjen 😂 Hvor ofte har dere sex rundt egglĂžsning? Annenhver dag eller hver dag? Alle leger anbefaler jo annenhver dag pga. bedre sĂŠdkvalitet, men jeg tenker sĂ„ fort at «tenk om det er i dag det klaffer.» SÄ her blir det fort flere dager pĂ„ rad.

Da lillebror ble laget hadde vi ikke bare sex hver dag rundt el, men vi hadde faktisk sex 5 ganger pÄ den mest fruktbare dagen. Og baby ble det.. :D

Skrevet

Vi hĂ„r for annenhver dag frem til rett fĂžr EL. Da blir det hver 1.5 dag 😄

Skrevet

Var forĂžvrig hver 1.5 dag gyn anbefalte đŸ‘†đŸŒâ˜ș

Skrevet
11 timer siden, Emi81 skrev:

Da lillebror ble laget hadde vi ikke bare sex hver dag rundt el, men vi hadde faktisk sex 5 ganger pÄ den mest fruktbare dagen. Og baby ble det.. :D

Hehe. Ok. Vi tok en pause i dag for Ă„ «lade opp» (đŸ€Ł) til den mest fruktbare dagen som er i morgen.

Skrevet

Slenger meg pĂ„ her jeg, vi prĂžver pĂ„ nr 2 og antatt ikm 21.februar😇 Tror jeg hadde el i gĂ„r, dette er eventuelt fĂžrste el etter SA i uke 12 for 4 uker siden.. Krysser fingrene for oss alle sammen đŸ€ž

Skrevet

Fortsatt bare svake EL-tester her.. Krysser fingrene for at EL er forsinket og at ikke syklusen er pĂ„ bĂŠrtur etter MA 😣🙃 Hadde hĂ„pet og trodd EL skulle vĂŠrt i disse dager 😣

Skrevet
PĂ„ 11.2.2018 den 19.47, Anonym bruker skrev:

Fortsatt bare svake EL-tester her.. Krysser fingrene for at EL er forsinket og at ikke syklusen er pĂ„ bĂŠrtur etter MA 😣🙃 Hadde hĂ„pet og trodd EL skulle vĂŠrt i disse dager 😣

Hmm, denne kvinnekroppen altsĂ„.. đŸ€” SĂ„ trist at forrige svangerskap ente i MA, fĂžler med deg😱 Det er vel ikke unormalt at syklusen er litt pĂ„ bĂŠrtur etter SA/MA, er det lenge siden hos deg? Uansett, krysser fingrene đŸ€ž

Skrevet
20 timer siden, SmÄgodt1 skrev:

Hmm, denne kvinnekroppen altsĂ„.. đŸ€” SĂ„ trist at forrige svangerskap ente i MA, fĂžler med deg😱 Det er vel ikke unormalt at syklusen er litt pĂ„ bĂŠrtur etter SA/MA, er det lenge siden hos deg? Uansett, krysser fingrene đŸ€ž

Hipp hurra! Fikk nesten positiv EL test i dag, sĂ„ nĂ„ krysser jeg fingrene for at det slipper ila de nĂŠrmeste dagene đŸ˜„đŸ€žđŸŒVi mistet i desember. Har hatt en TR etter dette nĂ„ i januar 😊 Var ganske kjipt, men er over den vĂŠrste kneika. Spent pĂ„ hvordan jeg vil reagere ved neste graviditet 🙃 Kommer garantert til Ă„ bli nervevrak 😂

Skrevet

NÄr begynner dere Ä teste? er 7dpo idag..

Kan jeg holde meg lenge pÄ dagen Ä teste med? eller er det noe spesielt med morgenurin??

ikm er 23.02

Anonymkode: bdee3...5ac

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NÄr begynner dere Ä teste? er 7dpo idag..

Kan jeg holde meg lenge pÄ dagen Ä teste med? eller er det noe spesielt med morgenurin??

ikm er 23.02

Den er mer konsentrert pÄ morgenurin, sÄ jeg ville ha ventet og testet til morgenen. Av erfaring lÞnner det seg ;-) Man kan fÄ positiv test sÄ tidlig som 8dpo pÄ sensitive tester, men de fleste fÄr negativ da. 

Jeg er bare 2dpo, tenker Ä vente til jeg er 8-9dpo fÞr jeg tester, har sensitive tester pÄ 10mLU liggende. 

Skrevet

Her er EL en uke forsinka, sÄ hopper over i uke 9 :) Masse lykke til alle sammen!

Skrevet
19 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Den er mer konsentrert pÄ morgenurin, sÄ jeg ville ha ventet og testet til morgenen. Av erfaring lÞnner det seg ;-) Man kan fÄ positiv test sÄ tidlig som 8dpo pÄ sensitive tester, men de fleste fÄr negativ da. 

Jeg er bare 2dpo, tenker Ä vente til jeg er 8-9dpo fÞr jeg tester, har sensitive tester pÄ 10mLU liggende. 

OK, takk for svar :), dÄ fÄr eg vente litt til.. 

Skrevet
Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

OK, takk for svar :), dÄ fÄr eg vente litt til.. 

SkjĂžnner godt at man vil teste tidlig 🙈 Forrige mnd testet jeg tidlig.. fikk en meeeeget svaaaaak positiv test, og TR kom pĂ„ IKM.. men helt anneledes enn fĂžr.. tror det var en kjemsk abort.. sĂ„ det er minuset med Ă„ teste for tidlig. Men jeg greier ikke Ă„ vente helt til IKM 😂 UtĂ„lmodigheten selv 🙈

Skrevet
3 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

SkjĂžnner godt at man vil teste tidlig 🙈 Forrige mnd testet jeg tidlig.. fikk en meeeeget svaaaaak positiv test, og TR kom pĂ„ IKM.. men helt anneledes enn fĂžr.. tror det var en kjemsk abort.. sĂ„ det er minuset med Ă„ teste for tidlig. Men jeg greier ikke Ă„ vente helt til IKM 😂 UtĂ„lmodigheten selv 🙈

vi er nok ikke alene om Ä vÊre utÄlmodige! ...denne ventetiden drÞyer virkelig ut...

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

vi er nok ikke alene om Ä vÊre utÄlmodige! ...denne ventetiden drÞyer virkelig ut...

Ja den gjĂžr det 😂 Har du noen "symptomer" sĂ„ langt da? đŸ€”

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...