Gå til innhold

Noen som har vært på Kreta i begynnelsen av mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok temperatur der da? Og med det mener jeg - går det å gå i T-skjorte og shorts på dagtid?

Anonymkode: 77647...328

Fortsetter under...

Skrevet

Ringte TUI igår og spurte hvor det var lurt å reise i midten av mai. De anbefalte Kreta, Rhodos og Kypros 

Anonymkode: 8bba8...626

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det ok temperatur der da? Og med det mener jeg - går det å gå i T-skjorte og shorts på dagtid?

Vært der i midten av mai. Det var 25 grader og sol de fleste dagene, men kjøligere på kveldene.

Anonymkode: a4049...a41

Skrevet

Har vært der helt i begynnelsen av mai. Det var ikke varmt nok etter min smak, men varmt nok midt på dagen til å sole seg. Genser og jakke på kvelden..

Anonymkode: 3822d...28a

Skrevet

vært der de to første ukene i mai, utenfor chania. første uka har det flere dager med rundt 10 grader. så gikk temperaturen opp til ml 16-20 på dagen men mye vind, kaldt på kvelden. gikk ikke å bade, og måtte leie varmeovn. iskaldt på rommet. leide bil og kjørte til andre siden av øya, der var det varmere, så vi betalte ekstra for hotel der i noen dager....

Anonymkode: afa22...7c6

Skrevet

Hmm. Ser det er litt blanda svar. Vet ikke om jeg vil betale mer enn 40000 for en ferie der vi fryser og regner bort...

Hi

Annonse

Skrevet

Har vært på Kreta 10.-17. mai. Kunne gå med shorts og t-skjorte, men det var veldig kaldt i vannet (både i havet og i bassenget). 

Anonymkode: 1ff93...b4f

Skrevet

Det er fine sommertemperaturer i sola på dagen, men kan være litt kaldt i vannet.

Anonymkode: 0166e...a67

Skrevet

Var på Kreta i mai for 3 år siden.

Det var varmt i lufta ( ca 25 - 28 grader på dagtid, på kvelden kjøligere ( tror vi hadde på oss en tynn jakke eller noe slikt)

Sjøen og badebassenget var altfor kaldt for min del.

Anonymkode: d9b42...ca2

Skrevet

Var der helt i starten av mai for 5 år siden. Var veldig heldig med været, uken før hadde det vært kaldt og regn. Var varmt og godt, lå på solsenga hele dagen og barna badet i bassenget. Var ikke varmt nok i sjøen. Det er litt sjangsespill å dra så tidlig. Vi fikk flott leilighet og halvpensjon til en svært billig penge siden vi dro så tidlig😊

Anonymkode: 20d1e...095

Skrevet

Gå for Kypros.

Og unngå flyplassen i Chaina, den er et eget form for helvete. Kommer aldri mer til å reise tid pga flyplassen. 

Anonymkode: 2fa8f...353

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gå for Kypros.

Og unngå flyplassen i Chaina, den er et eget form for helvete. Kommer aldri mer til å reise tid pga flyplassen. 

Anonymkode: 2fa8f...353

Hvorfor er akkurat den flyplassen spesielt ille? 

Anonymkode: 36f7c...faf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...