Gå til innhold

Ble så rørt når 10 åringen min kom hjem fra skolen i dag

Anbefalte innlegg

I går så glemte  han skolesekken sin på bussen etter de hadde vært på klassetur. 

Jeg klarte etterhvert å spore opp sekken og fikk hentet den på bussen.

Så i dag etter skolen gikk han på senteret å kjøpte blomster til meg for sine egne penger som takk for at jeg hadde funnet sekken hans i går..❤️

Fortsetter under...

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

who cares, skrytepave

Anonymkode: e9fc1...119

Kjære deg, du skjønte hva slags innlegg det ville være ut fra overskriften, så om du leste noe du var uinteressert i, har du egentlig bare deg selv å takke. 

Annonse

Det er så kjekt når barna gjør eller sier noe koselig, helt av seg selv. Det varmer virkelig hjertet, vi voksne har også godt av å bli satt pris på! 

I dag møtte gutten min meg med åpne armer da jeg hentet ham i bhg, fikk en kjempegod klem (vanligvis er det vanskelig å få ham med seg). Litt etterpå kom han bort til meg og sa: mamma, jeg elsker deg, jeg synes at du er bedre enn allting. Fantastisk godt! ❤️

• 4 uker senere...
På 24.1.2018 den 15.55, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

I går så glemte  han skolesekken sin på bussen etter de hadde vært på klassetur. 

Jeg klarte etterhvert å spore opp sekken og fikk hentet den på bussen.

Så i dag etter skolen gikk han på senteret å kjøpte blomster til meg for sine egne penger som takk for at jeg hadde funnet sekken hans i går..❤️

Herlige gutten ❤️

(Og jeg som sitter her og savner mine egne barn som er på vinterferie fikk pittelitt tårer i øynene og savner de enda mer😍)

Anonymkode: e490d...4a2

På 24.1.2018 den 16.15, Anonym bruker skrev:

who cares, skrytepave

Anonymkode: e9fc1...119

Tja, det er tydeligvis flere som syns det var hyggelig å lese innlegget. 

Anonymkode: e490d...4a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...