Gå til innhold

Hvilke følsomhet har graviditetstestene dere tar?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

10-25.

Men vil bare si at uansett hvor gravid jeg er har jeg aldri fått 2 strek på rfsu sine tester, verken teste ofte, teste tidlig eller den vanlige testen deres. Jeg anbefaler ikke rfsu-testene overhodet. Har sikkert hatt 50-60 falsk negative med rfsu...

34 minutter siden, Emi81 skrev:

10-25.

Men vil bare si at uansett hvor gravid jeg er har jeg aldri fått 2 strek på rfsu sine tester, verken teste ofte, teste tidlig eller den vanlige testen deres. Jeg anbefaler ikke rfsu-testene overhodet. Har sikkert hatt 50-60 falsk negative med rfsu...

Svært så aktiv du var her nå med å svartmale tester!! Selv om DU får negative så er det andre som får positive. Meg selv har fått rett resultat vær gang på dem (3 svangerskap) så for min del så funker de som de skal gjøre. 

Anonymkode: 6379f...00e

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Svært så aktiv du var her nå med å svartmale tester!! Selv om DU får negative så er det andre som får positive. Meg selv har fått rett resultat vær gang på dem (3 svangerskap) så for min del så funker de som de skal gjøre. 

Anonymkode: 6379f...00e

Jeg satt å leste x antall tråder hvor folk som har testet positivt med andre merker prøver en rfsu og får negativt resultat.

Har selv 2 barselgrupper på nett og 1 irl og ingen av de er fornøyde med rfsu sine tester. 

Så jeg baserer meg ikke på bare egne tester.

2 minutter siden, Milla1986 skrev:

Jeg har brukt både 10mlU og 25mlU, testet positivt på testen med 25 mlU 11 dpo. Kjøpte en på apotek med følsomhet på 10 mlU, så det finnes. Den het et eller annet med «test tidlig». 

Boots har en som kan brukes fra 5 dager før ikm.

Cb har early, 6 dager før ikm, men de har ofte skyggestrek.

Bestilte på billige-tester.no nå sist, i følge info om tester på snartgravid sitt forum er de meget sensitive og viser positivt lenge før ikm.

Annonse

14 timer siden, Emi81 skrev:

Jeg satt å leste x antall tråder hvor folk som har testet positivt med andre merker prøver en rfsu og får negativt resultat.

Har selv 2 barselgrupper på nett og 1 irl og ingen av de er fornøyde med rfsu sine tester. 

Så jeg baserer meg ikke på bare egne tester.

Jeg fikk kjempepositive tester på alt annet. Men rfsu sine fikk jeg en kjempesvak strek på. Så jeg er ikke imponert.

Anonymkode: b185c...633

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...