Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Del Skrevet 24. januar 2018 Hei. Jeg er gravid for aller første gang (25 år, normalvektig) og kan ikke tro det etter det året jeg har hatt. Først fikk jeg påvist PCO, dette ble gjort om til PCOS. Gjennom en laparoakopi der de i tillegg fant endometriose og en tett eggleder....gynekologen mente at jeg ikke klarte å bli gravid uten IVF og i påvente av at vi skulle inn for alt med henvisning dit, fikk jeg en enkel kur med Clomifen- gravid med en gang! LYKKE! Symptomene mine var veldig oppblåst, trøtt, kviser, ømme bryster, og småkvalm/uggen til tider (er 5+6 i dag, så ikke langt....) men forrige uke forsvant synptomene litt etter litt unntatt brystene. For så å ha et par dager her med en del kvalme. Våknet i dag, uthvilt, null kvalme, brystene er ikke like ømme...og er nå redd for å ha mistet...skal snakke med gyn senere, men vil liksom bare forberede meg litt på hva som er ståa. Ikke smerter og ikke blødning. Derfor veldig redd for MA. Sorry for langt innlegg. Håper noen kan svare meg. Anonymkode: d42d5...287 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144340278-har-jeg-mistet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå