Gå til innhold

Liten stepmaskin, ok trening?? Må ha et lite treningsapparat hjemme.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetau! Jeg lover deg tung, effektiv og ekstremt god trening som ikke tar plass i det hele tatt. Klarer du 15 min med hoppetau utgjør det kondisjonsmessig en løpetur på en time! 

Anonymkode: c90f0...d4d

De er noe dritt. Du må oppi flere titusener for å finne en stepmaskin som gir den samme gode treningen som de på treningssentre. 

Sats heller på en spinningsykkel.

Eller gjør som meg - tren styrke. Gir mye bedre effekt.

Anonymkode: b1542...2ba

Annonse

12 timer siden, mariabee skrev:

Noen som har erfaring her??

brukte det før vi fikk eldstemann og god trening synes jeg men den begynte å knirke voldsomt. 

Tips til hvilken? 

Må ha et lite treningsapparat hjemme 😅😅

Jeg ville heller ha kjøpt en treningssykkel

Anonymkode: 1002e...4fa

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville heller ha kjøpt en treningssykkel

Greit å begrunne det en påstår.

Om du mener Elipsemaskin HI, så finns det noen gode i mellomklassen. Du finner en ganske ny test på nett om du googler.

Det er veldig mange fordommer mot Elipsemaskin fordi en lett kan jukse og daffe avgårde. 

Om en faktisk trener og tar i, er det noe av det beste en kan ha hjemme fordi en trener kondisjon, over og underkropp samtidig.

Anonymkode: d0bda...c49

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Greit å begrunne det en påstår.

Om du mener Elipsemaskin HI, så finns det noen gode i mellomklassen. Du finner en ganske ny test på nett om du googler.

Det er veldig mange fordommer mot Elipsemaskin fordi en lett kan jukse og daffe avgårde. 

Om en faktisk trener og tar i, er det noe av det beste en kan ha hjemme fordi en trener kondisjon, over og underkropp samtidig.

Anonymkode: d0bda...c49

Påstår?? Jeg påstår da ingenting. Jeg bare sier at jeg ville valgt noe annet enn stepmaskin, det må da for pokker være lov uten å  grinete kommentar

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Påstår?? Jeg påstår da ingenting. Jeg bare sier at jeg ville valgt noe annet enn stepmaskin, det må da for pokker være lov uten å  grinete kommentar

*uten å få*

Bruk YouTube og søk etter trening du kan utføre på stuegulvet med kroppsvekt. Kan love deg du blir både andpusten og sterk uten å bruke en eneste krone. I tillegg går du ikke lei så fort 😄

Anonymkode: 8e17b...edd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...