Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange dpo er du?

Ikke for å evt gi deg falske forhåpninger, men jeg «ser noe» der, og slik var mine ca 8 dpo.

Anonymkode: 034e6...17d

Venter tr om to dager og i dag syns jeg den var enda svakere! Siste gang jeg kjøper så mange tester blir jo galen🤪

På torsdag starter jeg å teste (sånn skikkelig, har svidd av et par babyplan allerede).. 🙈 dagen kommer ikke raskt nok, selv om jeg ikke har symptomer på graviditet. Tisser mer og vondt i korsryggen, men det kan være pga el og snart tr, så ikke sikkert graviditetssymptom... 😝

2 timer siden, Emi81 skrev:

På torsdag starter jeg å teste (sånn skikkelig, har svidd av et par babyplan allerede).. 🙈 dagen kommer ikke raskt nok, selv om jeg ikke har symptomer på graviditet. Tisser mer og vondt i korsryggen, men det kan være pga el og snart tr, så ikke sikkert graviditetssymptom... 😝

Når er ikm?

Annonse

31 minutter siden, Stjerneskudd18 skrev:

Tr forsvant igjen 😱 Forstår ingenting jeg nå. Litt av en Berg- og dalbane 🙄 Negativ test i ettermiddag 11 dpo..

På snartgravidforumet var det ei som trodde hun hadde tr, men det var en kraftig festeblødning. Hun testet positivt etter å ha småblødd 1 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...