Gå til innhold

Litt navnhjelp...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

9 minutter siden, Twintipp skrev:

Mer som at det skal stå der, brukes av mor for å presisere poeng. Storebror har også det, har vært kjekt da de plutselig både i skole og idrett var flere med samme navn.

Da står du jo veldig fritt. Noen arvenavn dere liker?

Johanne, Beate, Klara, Helene, Marie, Pauline, Lillian, Margrete...

Annonse

Sitter og leser om svenske prinsesse Eugénie, og konstaterer at hun er en hel navnebok for seg selv: Charlotta Eugenia "Eugénie" Augusta Amalia Albertina. Ville nok unngått å ha fem navn, samt kjørt -e-endelser, men ellers er det fine navn. Eugenie er en favoritt.

Endret av sug lut
55 minutter siden, sug lut skrev:

Sitter og leser om svenske prinsesse Eugénie, og konstaterer at hun er en hel navnebok for seg selv: Charlotta Eugenia "Eugénie" Augusta Amalia Albertina. Ville nok unngått å ha fem navn, samt kjørt -e-endelser, men ellers er det fine navn. Eugenie er en favoritt.

Du har god smak, Sug Lut! Eugenie het min nydelige oldemor til mellomnavn og Johanne het min lille trillgode farmor til mellomnavn.. Så de troner desidert øverst på lista her! Skal bringe det inn for papparådet her i kveld🤞🏼☺️

1 minutt siden, Twintipp skrev:

Du har god smak, Sug Lut! Eugenie het min nydelige oldemor til mellomnavn og Johanne het min lille trillgode farmor til mellomnavn.. Så de troner desidert øverst på lista her! Skal bringe det inn for papparådet her i kveld🤞🏼☺️

Da hadde jeg klasket til med Johanne Eugenie. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...