Gå til innhold

Tok disse i dag.. *bilde*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge du har hatt negative tester etter sa så er nok dette "ferskt". Gratulerer 😍

Anonymkode: a5755...77b

Jaaaa, det er sikkert det. Har så vanskeligheter med å tro på dette. Kommer til å plage dere så mye fremover nå 😂 

Rart det tok så kort tid å bli gravid igjen liksom men så har vi holdt på som kaniner også da. Følte det var den eneste terapien for meg etter aborten- nærhet av samboer og prøve på nytt 😁

15 minutter siden, Pinnen skrev:

Jaaaa, det er sikkert det. Har så vanskeligheter med å tro på dette. Kommer til å plage dere så mye fremover nå 😂 

Rart det tok så kort tid å bli gravid igjen liksom men så har vi holdt på som kaniner også da. Følte det var den eneste terapien for meg etter aborten- nærhet av samboer og prøve på nytt 😁

Du er gravid ja 😄 Det er ikke så rart, man blir lettere gravid de første 9 ukene etter en sa pga at man har hcg i kroppen. Ble selv gravid bare noen uker etter sa og er nå ni uker på vei :)

Gratulerer så mye 💖

Anonymkode: 46fe9...185

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du er gravid ja 😄 Det er ikke så rart, man blir lettere gravid de første 9 ukene etter en sa pga at man har hcg i kroppen. Ble selv gravid bare noen uker etter sa og er nå ni uker på vei :)

Gratulerer så mye 💖

Hvordan regnet du ut termin? Jeg aaaner ikke hvordan jeg skal regne ut 🙈

Anonymkode: afc90...8ee

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan regnet du ut termin? Jeg aaaner ikke hvordan jeg skal regne ut 🙈

Anonymkode: afc90...8ee

Jeg regnet rett og slett fra første blødningsdag i sa'en som jeg ville gjort med en vanlig mens, men det var fordi jeg merket at jeg fikk eggeløsning rundt en uke etter at jeg sluttet å blø. 

I ditt tilfelle tenker jeg at jeg bare ville tatt det opp med lege og bedt om tidlig ul for å avgjøre lengden på svangerskapet 😉

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange tester skal du ta før du blir sikker? Og hvorfor haster det sånn med å finne ut av termin? 

Anonymkode: 842d6...db2

Nei si det, skal ta et par til å legge ut her bare for å irritere sånne surtruser som deg 😘 

Og finne ut av hvor langt jeg er på vei er for min egen del, og ikke minst så er det kjekt å lese om hva som skjer i diverse uker. Etter å ha mistet i uke 12 i Desember så er det fint for meg å vite det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...