Pinnen Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Har et innlegg lengre ned her men mÄ bare legg ut disse som er tatt i dag. Ikke tatt pÄ morgenurin. PÄ LÞrdag er det 7 uker siden min SA sÄ det kan vel ikke vÊre igjen rester vel??? Har hatt negative tester etter aborten..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 SĂ„ lenge du har hatt negative tester etter sa sĂ„ er nok dette "ferskt". Gratulerer đ Anonymkode: a5755...77b
Pinnen Skrevet 23. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: SĂ„ lenge du har hatt negative tester etter sa sĂ„ er nok dette "ferskt". Gratulerer đ Anonymkode: a5755...77b Jaaaa, det er sikkert det. Har sĂ„ vanskeligheter med Ă„ tro pĂ„ dette. Kommer til Ă„ plage dere sĂ„ mye fremover nĂ„ đ Rart det tok sĂ„ kort tid Ă„ bli gravid igjen liksom men sĂ„ har vi holdt pĂ„ som kaniner ogsĂ„ da. FĂžlte det var den eneste terapien for meg etter aborten- nĂŠrhet av samboer og prĂžve pĂ„ nytt đ
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 15 minutter siden, Pinnen skrev: Jaaaa, det er sikkert det. Har sĂ„ vanskeligheter med Ă„ tro pĂ„ dette. Kommer til Ă„ plage dere sĂ„ mye fremover nĂ„ đ Rart det tok sĂ„ kort tid Ă„ bli gravid igjen liksom men sĂ„ har vi holdt pĂ„ som kaniner ogsĂ„ da. FĂžlte det var den eneste terapien for meg etter aborten- nĂŠrhet av samboer og prĂžve pĂ„ nytt đ Du er gravid ja đ Det er ikke sĂ„ rart, man blir lettere gravid de fĂžrste 9 ukene etter en sa pga at man har hcg i kroppen. Ble selv gravid bare noen uker etter sa og er nĂ„ ni uker pĂ„ vei Gratulerer sĂ„ mye đ Anonymkode: 46fe9...185
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #6 Skrevet 23. januar 2018 Akkurat nĂ„, Anonym bruker skrev: Du er gravid ja đ Det er ikke sĂ„ rart, man blir lettere gravid de fĂžrste 9 ukene etter en sa pga at man har hcg i kroppen. Ble selv gravid bare noen uker etter sa og er nĂ„ ni uker pĂ„ vei Gratulerer sĂ„ mye đ Anonymkode: 46fe9...185 Hvordan regnet du ut termin? Jeg aaaner ikke hvordan jeg skal regne ut đ Anonymkode: afc90...8ee
Pinnen Skrevet 23. januar 2018 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2018 Skulle ikke vĂŠre anonym, beklager âșïž
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #8 Skrevet 23. januar 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan regnet du ut termin? Jeg aaaner ikke hvordan jeg skal regne ut đ Anonymkode: afc90...8ee Jeg regnet rett og slett fra fĂžrste blĂždningsdag i sa'en som jeg ville gjort med en vanlig mens, men det var fordi jeg merket at jeg fikk eggelĂžsning rundt en uke etter at jeg sluttet Ă„ blĂž. I ditt tilfelle tenker jeg at jeg bare ville tatt det opp med lege og bedt om tidlig ul for Ă„ avgjĂžre lengden pĂ„ svangerskapet đ Anonymkode: 46fe9...185
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #9 Skrevet 25. januar 2018 Hvor mange tester skal du ta fÞr du blir sikker? Og hvorfor haster det sÄnn med Ä finne ut av termin? Anonymkode: 842d6...db2
Pinnen Skrevet 25. januar 2018 Forfatter #10 Skrevet 25. januar 2018 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor mange tester skal du ta fĂžr du blir sikker? Og hvorfor haster det sĂ„nn med Ă„ finne ut av termin? Anonymkode: 842d6...db2 Nei si det, skal ta et par til Ă„ legge ut her bare for Ă„ irritere sĂ„nne surtruser som deg đ Og finne ut av hvor langt jeg er pĂ„ vei er for min egen del, og ikke minst sĂ„ er det kjekt Ă„ lese om hva som skjer i diverse uker. Etter Ă„ ha mistet i uke 12 i Desember sĂ„ er det fint for meg Ă„ vite det. Â
lillevenn17 Skrevet 26. januar 2018 #11 Skrevet 26. januar 2018 Gratulerer sÄ masse. Kanskje du kunne fÄtt mÄlt hcg hos legen for Ä se at det stiger fint?
Pinnen Skrevet 26. januar 2018 Forfatter #12 Skrevet 26. januar 2018 1 time siden, lillevenn17 skrev: Gratulerer sĂ„ masse. Kanskje du kunne fĂ„tt mĂ„lt hcg hos legen for Ă„ se at det stiger fint? Tok HCG i gĂ„r og skal ta en til pĂ„ Mandag đÂ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ