GĂ„ til innhold

Tok disse i dag.. *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et innlegg lengre ned her men mÄ bare legg ut disse som er tatt i dag. Ikke tatt pÄ morgenurin.

PÄ LÞrdag er det 7 uker siden min SA sÄ det kan vel ikke vÊre igjen rester vel???

Har hatt negative tester etter aborten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SĂ„ lenge du har hatt negative tester etter sa sĂ„ er nok dette "ferskt". Gratulerer 😍

Anonymkode: a5755...77b

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

SĂ„ lenge du har hatt negative tester etter sa sĂ„ er nok dette "ferskt". Gratulerer 😍

Anonymkode: a5755...77b

Jaaaa, det er sikkert det. Har sĂ„ vanskeligheter med Ă„ tro pĂ„ dette. Kommer til Ă„ plage dere sĂ„ mye fremover nĂ„ 😂 

Rart det tok sĂ„ kort tid Ă„ bli gravid igjen liksom men sĂ„ har vi holdt pĂ„ som kaniner ogsĂ„ da. FĂžlte det var den eneste terapien for meg etter aborten- nĂŠrhet av samboer og prĂžve pĂ„ nytt 😁

Skrevet
15 minutter siden, Pinnen skrev:

Jaaaa, det er sikkert det. Har sĂ„ vanskeligheter med Ă„ tro pĂ„ dette. Kommer til Ă„ plage dere sĂ„ mye fremover nĂ„ 😂 

Rart det tok sĂ„ kort tid Ă„ bli gravid igjen liksom men sĂ„ har vi holdt pĂ„ som kaniner ogsĂ„ da. FĂžlte det var den eneste terapien for meg etter aborten- nĂŠrhet av samboer og prĂžve pĂ„ nytt 😁

Du er gravid ja 😄 Det er ikke sĂ„ rart, man blir lettere gravid de fĂžrste 9 ukene etter en sa pga at man har hcg i kroppen. Ble selv gravid bare noen uker etter sa og er nĂ„ ni uker pĂ„ vei :)

Gratulerer sĂ„ mye 💖

Anonymkode: 46fe9...185

Skrevet
Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

Du er gravid ja 😄 Det er ikke sĂ„ rart, man blir lettere gravid de fĂžrste 9 ukene etter en sa pga at man har hcg i kroppen. Ble selv gravid bare noen uker etter sa og er nĂ„ ni uker pĂ„ vei :)

Gratulerer sĂ„ mye 💖

Hvordan regnet du ut termin? Jeg aaaner ikke hvordan jeg skal regne ut 🙈

Anonymkode: afc90...8ee

Skrevet

Skulle ikke vĂŠre anonym, beklager â˜ș

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan regnet du ut termin? Jeg aaaner ikke hvordan jeg skal regne ut 🙈

Anonymkode: afc90...8ee

Jeg regnet rett og slett fra fÞrste blÞdningsdag i sa'en som jeg ville gjort med en vanlig mens, men det var fordi jeg merket at jeg fikk eggelÞsning rundt en uke etter at jeg sluttet Ä blÞ. 

I ditt tilfelle tenker jeg at jeg bare ville tatt det opp med lege og bedt om tidlig ul for Ă„ avgjĂžre lengden pĂ„ svangerskapet 😉

Skrevet

Hvor mange tester skal du ta fÞr du blir sikker? Og hvorfor haster det sÄnn med Ä finne ut av termin? 

Anonymkode: 842d6...db2

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange tester skal du ta fÞr du blir sikker? Og hvorfor haster det sÄnn med Ä finne ut av termin? 

Anonymkode: 842d6...db2

Nei si det, skal ta et par til Ă„ legge ut her bare for Ă„ irritere sĂ„nne surtruser som deg 😘 

Og finne ut av hvor langt jeg er pÄ vei er for min egen del, og ikke minst sÄ er det kjekt Ä lese om hva som skjer i diverse uker. Etter Ä ha mistet i uke 12 i Desember sÄ er det fint for meg Ä vite det. 

Skrevet

Gratulerer sÄ masse. Kanskje du kunne fÄtt mÄlt hcg hos legen for Ä se at det stiger fint?

Skrevet
1 time siden, lillevenn17 skrev:

Gratulerer sÄ masse. Kanskje du kunne fÄtt mÄlt hcg hos legen for Ä se at det stiger fint?

Tok HCG i gĂ„r og skal ta en til pĂ„ Mandag 😊 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...