Gå til innhold

Tok disse i dag.. *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et innlegg lengre ned her men må bare legg ut disse som er tatt i dag. Ikke tatt på morgenurin.

På Lørdag er det 7 uker siden min SA så det kan vel ikke være igjen rester vel???

Har hatt negative tester etter aborten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du har hatt negative tester etter sa så er nok dette "ferskt". Gratulerer 😍

Anonymkode: a5755...77b

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge du har hatt negative tester etter sa så er nok dette "ferskt". Gratulerer 😍

Anonymkode: a5755...77b

Jaaaa, det er sikkert det. Har så vanskeligheter med å tro på dette. Kommer til å plage dere så mye fremover nå 😂 

Rart det tok så kort tid å bli gravid igjen liksom men så har vi holdt på som kaniner også da. Følte det var den eneste terapien for meg etter aborten- nærhet av samboer og prøve på nytt 😁

Skrevet
15 minutter siden, Pinnen skrev:

Jaaaa, det er sikkert det. Har så vanskeligheter med å tro på dette. Kommer til å plage dere så mye fremover nå 😂 

Rart det tok så kort tid å bli gravid igjen liksom men så har vi holdt på som kaniner også da. Følte det var den eneste terapien for meg etter aborten- nærhet av samboer og prøve på nytt 😁

Du er gravid ja 😄 Det er ikke så rart, man blir lettere gravid de første 9 ukene etter en sa pga at man har hcg i kroppen. Ble selv gravid bare noen uker etter sa og er nå ni uker på vei :)

Gratulerer så mye 💖

Anonymkode: 46fe9...185

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du er gravid ja 😄 Det er ikke så rart, man blir lettere gravid de første 9 ukene etter en sa pga at man har hcg i kroppen. Ble selv gravid bare noen uker etter sa og er nå ni uker på vei :)

Gratulerer så mye 💖

Hvordan regnet du ut termin? Jeg aaaner ikke hvordan jeg skal regne ut 🙈

Anonymkode: afc90...8ee

Skrevet

Skulle ikke være anonym, beklager ☺️

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan regnet du ut termin? Jeg aaaner ikke hvordan jeg skal regne ut 🙈

Anonymkode: afc90...8ee

Jeg regnet rett og slett fra første blødningsdag i sa'en som jeg ville gjort med en vanlig mens, men det var fordi jeg merket at jeg fikk eggeløsning rundt en uke etter at jeg sluttet å blø. 

I ditt tilfelle tenker jeg at jeg bare ville tatt det opp med lege og bedt om tidlig ul for å avgjøre lengden på svangerskapet 😉

Skrevet

Hvor mange tester skal du ta før du blir sikker? Og hvorfor haster det sånn med å finne ut av termin? 

Anonymkode: 842d6...db2

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange tester skal du ta før du blir sikker? Og hvorfor haster det sånn med å finne ut av termin? 

Anonymkode: 842d6...db2

Nei si det, skal ta et par til å legge ut her bare for å irritere sånne surtruser som deg 😘 

Og finne ut av hvor langt jeg er på vei er for min egen del, og ikke minst så er det kjekt å lese om hva som skjer i diverse uker. Etter å ha mistet i uke 12 i Desember så er det fint for meg å vite det. 

Skrevet

Gratulerer så masse. Kanskje du kunne fått målt hcg hos legen for å se at det stiger fint?

Skrevet
1 time siden, lillevenn17 skrev:

Gratulerer så masse. Kanskje du kunne fått målt hcg hos legen for å se at det stiger fint?

Tok HCG i går og skal ta en til på Mandag 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...