kinderbueno Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Hei! Lurer på om noen her inne vet hva lønna til en styreleder i barnehage er? Er vel høyere enn barnehagelærerutdanningen bachelor som er på 3 år. Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Kommer an på hvor mange mennesker styrer er leder for. Anonymkode: 9be4c...96a
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Varierer. 500-600tusen er vanlig. Anonymkode: 644ab...c2d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Du mener styrer / daglig leder i barnehage? Kommer som sagt an på hvor mange ansatte du har ansvar for, hvor barnehagen ligger og hvem som er arbeidsgiver - privat, kommunalt etc. Vil tro at styrer i min barnehage tjener rundt 570-600 tusen. Jeg er pedagogisk leder på topp og har 520 tusen i året. For å bli styrer i barnehage nå kreves de fleste steder mange års erfaring, lederkurs mm. Jeg har inget ønske om å bli styrer, altfor mye jobb og ansvar for lønn som ikke rettferdiggjøres. Fant denne minstelønnstabellen fra PBL-A basert på antall årsverk: Anonymkode: 7d40c...6d3
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #5 Skrevet 22. januar 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du mener styrer / daglig leder i barnehage? Kommer som sagt an på hvor mange ansatte du har ansvar for, hvor barnehagen ligger og hvem som er arbeidsgiver - privat, kommunalt etc. Vil tro at styrer i min barnehage tjener rundt 570-600 tusen. Jeg er pedagogisk leder på topp og har 520 tusen i året. For å bli styrer i barnehage nå kreves de fleste steder mange års erfaring, lederkurs mm. Jeg har inget ønske om å bli styrer, altfor mye jobb og ansvar for lønn som ikke rettferdiggjøres. Fant denne minstelønnstabellen fra PBL-A basert på antall årsverk: Anonymkode: 7d40c...6d3 Flaks at du ikke hadde nakenbilder der nede no 😳😂 Anonymkode: f45ae...544
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2018 #6 Skrevet 22. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Flaks at du ikke hadde nakenbilder der nede no 😳😂 Anonymkode: f45ae...544 Hehe ja 🤣 Anonymkode: 233a2...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå