Gå til innhold

Lønn som leder i barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om noen her inne vet hva lønna til en styreleder i barnehage er? Er vel høyere enn barnehagelærerutdanningen bachelor som er på 3 år. 

Takk for svar:nigo:

Skrevet

Kommer an på hvor mange mennesker styrer er leder for. 

Anonymkode: 9be4c...96a

Skrevet

Varierer. 500-600tusen er vanlig. 

Anonymkode: 644ab...c2d

Skrevet

Du mener styrer / daglig leder i barnehage? Kommer som sagt an på hvor mange ansatte du har ansvar for, hvor barnehagen ligger og hvem som er arbeidsgiver - privat, kommunalt etc. Vil tro at styrer i min barnehage tjener rundt 570-600 tusen. Jeg er pedagogisk leder på topp og har 520 tusen i året. For å bli styrer i barnehage nå kreves de fleste steder mange års erfaring, lederkurs mm. Jeg har inget ønske om å bli styrer, altfor mye jobb og ansvar for lønn som ikke rettferdiggjøres.

Fant denne minstelønnstabellen fra PBL-A basert på antall årsverk: 

IMG_2246.PNG

Anonymkode: 7d40c...6d3

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener styrer / daglig leder i barnehage? Kommer som sagt an på hvor mange ansatte du har ansvar for, hvor barnehagen ligger og hvem som er arbeidsgiver - privat, kommunalt etc. Vil tro at styrer i min barnehage tjener rundt 570-600 tusen. Jeg er pedagogisk leder på topp og har 520 tusen i året. For å bli styrer i barnehage nå kreves de fleste steder mange års erfaring, lederkurs mm. Jeg har inget ønske om å bli styrer, altfor mye jobb og ansvar for lønn som ikke rettferdiggjøres.

Fant denne minstelønnstabellen fra PBL-A basert på antall årsverk: 

IMG_2246.PNG

Anonymkode: 7d40c...6d3

Flaks at du ikke hadde nakenbilder der nede no 😳😂

Anonymkode: f45ae...544

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Flaks at du ikke hadde nakenbilder der nede no 😳😂

Anonymkode: f45ae...544

Hehe ja 🤣

Anonymkode: 233a2...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...