Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #51 Skrevet 24. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sug Lut.. måten du svarer folk på gjør at du fremstår som svært uempatisk og lite sosialt intelligent. Det viser seg jo at folk som er bombastiske, tror de selv alltid har rett og at deres meninger er de eneste rette gjerne er litt enkle i topplokket. Intelligente mennesker er dom oftest ydmyke, prøver å se det store bildet, prøver å sette seg inn i andres situasjon, se ting fra forskjellig sider, og klarer å se at ikke alt er svart/hvitt og at man ikke alltid vet ALT. Anonymkode: 54c34...434 Hvis du virkelig mener dette, hvorfor bli så fornærma? Jeg kunne glatt ha finni på og tatt på meg sminke på telttur. Likevel småflirer jeg litt av Sug Luts kommentarer, for hun HAR jo rett, det ER fjollete å sminke seg på telttur! Men så er jeg så trygg på meg selv og egenskapene mine at det faktum at jeg er litt fjollete til tider på ingen som helst måte påvirker selvbildet mitt i noen som helst retning. Hvorfor ta seg så nær av ting? Anonymkode: 5f4a4...5bf
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #52 Skrevet 24. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det beste er jo bare å ignorere henne. Sånn som noen av dere holder på, så kaster dere jo bare besnin på bålet. Noe hun storkoser seg med Anonymkode: 0d12f...01d Du har nok rett. Er bare så utrolig frustrerende at bøllete og frekke brukere her inne skal bli opphøyd som kule. Er jo rene ungdomsskolenivået... Dette forumet hadde vært så utrolig mye hyggeligere om alle bare kunne svart voksent og hyggelig. Anonymkode: 54c34...434
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #53 Skrevet 24. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har nok rett. Er bare så utrolig frustrerende at bøllete og frekke brukere her inne skal bli opphøyd som kule. Er jo rene ungdomsskolenivået... Dette forumet hadde vært så utrolig mye hyggeligere om alle bare kunne svart voksent og hyggelig. Anonymkode: 54c34...434 Jeg vet det. Hvorfor hun har sin egen liten heiagjeng er for meg helt ubegripelig Anonymkode: 0d12f...01d
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #54 Skrevet 24. januar 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sug Lut.. måten du svarer folk på gjør at du fremstår som svært uempatisk og lite sosialt intelligent. Det viser seg jo at folk som er bombastiske, tror de selv alltid har rett og at deres meninger er de eneste rette gjerne er litt enkle i topplokket. Intelligente mennesker er dom oftest ydmyke, prøver å se det store bildet, prøver å sette seg inn i andres situasjon, se ting fra forskjellig sider, og klarer å se at ikke alt er svart/hvitt og at man ikke alltid vet ALT. Anonymkode: 54c34...434 Har du noe belegg for påstå at mennesker som har stor tro på at de har rett er enklere enn andre? Anonymkode: 6e257...edd
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #55 Skrevet 24. januar 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du noe belegg for påstå at mennesker som har stor tro på at de har rett er enklere enn andre? Anonymkode: 6e257...edd Det er ikke meg som kommer med påstanden, men dette er et kjent fenomen, og det er skrevet mange artikler om dette. Du kan bl.a. Google Dunning-Kruger effekten. Det er uansett fordelaktig å kunne evne å sette seg inn i andres situasjoner og forutsetninger, istedenfor å bare se alt fra ett perspektiv; sitt eget. Anonymkode: 1be54...b5a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #56 Skrevet 25. januar 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Sug Lut.. måten du svarer folk på gjør at du fremstår som svært uempatisk og lite sosialt intelligent. Det viser seg jo at folk som er bombastiske, tror de selv alltid har rett og at deres meninger er de eneste rette gjerne er litt enkle i topplokket. Intelligente mennesker er dom oftest ydmyke, prøver å se det store bildet, prøver å sette seg inn i andres situasjon, se ting fra forskjellig sider, og klarer å se at ikke alt er svart/hvitt og at man ikke alltid vet ALT. Anonymkode: 54c34...434 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har nok rett. Er bare så utrolig frustrerende at bøllete og frekke brukere her inne skal bli opphøyd som kule. Er jo rene ungdomsskolenivået... Dette forumet hadde vært så utrolig mye hyggeligere om alle bare kunne svart voksent og hyggelig. Anonymkode: 54c34...434 Du synes du oppfører deg voksent og hyggelig her? Du bidrar til en positiv tone på forumet? Anonymkode: 554e2...0c0
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #57 Skrevet 25. januar 2018 Det er jo dumt at nok en tråd handler om sug lut i stedet for om innholdet i den. Kan allikevel ikke dy meg. Er enig i at denne brukeren svarer kjipt og negativt, både om innholdet i tråder, og om andre brukere her inne. Det er unødvendig, og det er vanskelig å forstå motivasjonen for det. Hva gir det folk å innta en sånn rolle? Samtidig synes jeg det er minst like dumt å hoppe på, angripe, påstå og trekke konklusjoner på syltynt grunnlag. Og å diskutere henne i tråd etter tråd. Det er jo å befinne seg på akkurat samme nivå selv. Anonymkode: 1a556...b39
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #58 Skrevet 25. januar 2018 Den jeg ikke hadde taklet er Mira Craig og Lene Elise. De tar begge mye plass. Så det også igår ang middag og kjøkkentjenesten. Anonymkode: fba91...2f9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #59 Skrevet 25. januar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Den jeg ikke hadde taklet er Mira Craig og Lene Elise. De tar begge mye plass. Så det også igår ang middag og kjøkkentjenesten. Anonymkode: fba91...2f9 JA, helt enig! Den tiden Mira var inne var jo helt pain. Uff! Anonymkode: 26023...a38
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #60 Skrevet 25. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: JA, helt enig! Den tiden Mira var inne var jo helt pain. Uff! Anonymkode: 26023...a38 Ja fy søren for en lite ydmyk og maks intens person hun Mira var! Anonymkode: ffb3f...498
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #61 Skrevet 25. januar 2018 Tipper produksjonen var lite fornøyd da dramaqueenen Mira røk ut, og den snille/ stille hva het han igjen ble værende😂 De ville jo egentlig ha henne med fra starten, sikkert pga dramapotensialet hennes. Hun og EE sammen i flere uker, huhei😁 Anonymkode: 0be7e...0a1
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #62 Skrevet 25. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja fy søren for en lite ydmyk og maks intens person hun Mira var! Anonymkode: ffb3f...498 Men dedt er jo sånne som lager liv da, det er jo en rimelig treig gjeng som er igjen Anonymkode: 0d12f...01d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2018 #63 Skrevet 25. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men dedt er jo sånne som lager liv da, det er jo en rimelig treig gjeng som er igjen Anonymkode: 0d12f...01d Jo, er forsjovidt enig i at de som er igjen er trege. Men helt ærlig, hadde Mira blitt så hadde jeg ikke giddet å se resten. Hennes sutring og skrytingen bare irriterte meg. Kan se ut som om Lene(?) blir å lage litt liv etterhvert da? Anonymkode: ffb3f...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå