sug lut Skrevet 22. januar 2018 #26 Skrevet 22. januar 2018 EE hadde jeg ikke holdt ut med i to timer.
Petra Prøvedukke Skrevet 22. januar 2018 #27 Skrevet 22. januar 2018 1 time siden, sug lut skrev: EE hadde jeg ikke holdt ut med i to timer. Et kvarter, max, for min del. Guri malla, for en type, og det gjelder også utenfor Farmen.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #28 Skrevet 23. januar 2018 3 timer siden, Petra Prøvedukke skrev: Et kvarter, max, for min del. Guri malla, for en type, og det gjelder også utenfor Farmen. Må være slitsomt å være så intolerante. Hadde lett holdt ut hele oppholdet med alle og enhver på Farmen, jeg. Anonymkode: 1be54...b5a
*Miss Marple* Skrevet 23. januar 2018 #29 Skrevet 23. januar 2018 Voksne folk som sutrer og skylder på andre er ufattelig usjarmerende. Og det gjelder både EE og Johanne.
sug lut Skrevet 23. januar 2018 #30 Skrevet 23. januar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Må være slitsomt å være så intolerante. Hadde lett holdt ut hele oppholdet med alle og enhver på Farmen, jeg. Anonymkode: 1be54...b5a Unnasluntrere, sutreunger og voksne menn som tuperer håret er det ingen grunn til å tolerere.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #31 Skrevet 23. januar 2018 4 minutter siden, sug lut skrev: Unnasluntrere, sutreunger og voksne menn som tuperer håret er det ingen grunn til å tolerere. Voksne menn som tuperer håret? Virkelig? Anonymkode: 1be54...b5a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #32 Skrevet 23. januar 2018 EE er nå en karakter, en figur som sikkert kan være slitsom men hadde mye vittig for seg også. Men Mira Crieg derimot...det er en personlighet jeg ikke hadde taklet i mer en 5min. Maken til oppsternasen og slitsom type 🤦🏻♀️ Anonymkode: ffb3f...498
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #33 Skrevet 23. januar 2018 1 time siden, sug lut skrev: Unnasluntrere, sutreunger og voksne menn som tuperer håret er det ingen grunn til å tolerere. Litt homofob der gitt Anonymkode: 26023...a38
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #34 Skrevet 23. januar 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Litt homofob der gitt Anonymkode: 26023...a38 Så du anser homofile som sutrete unnasluntrere? Virkelig? Og du anklager andre for å være lite tolerante? Anonymkode: 554e2...0c0
sug lut Skrevet 23. januar 2018 #35 Skrevet 23. januar 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Litt homofob der gitt Anonymkode: 26023...a38 Nei. Men komplett fob når det gjelder jålete fjollemennesker, uavhengig av kjønn. Typen som sminker seg på telttur.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #36 Skrevet 23. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Så du anser homofile som sutrete unnasluntrere? Virkelig? Og du anklager andre for å være lite tolerante? Anonymkode: 554e2...0c0 Nei, du kan godt legge mer i det enn det det er. Jeg refererte til denne setningen "voksne menn som tuperer håret er det ingen grunn til å tolerere". Det var vel ganske så gitt, med mindre du er ute etter å fremstå enkel. Anonymkode: 26023...a38
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #37 Skrevet 23. januar 2018 2 timer siden, sug lut skrev: Nei. Men komplett fob når det gjelder jålete fjollemennesker, uavhengig av kjønn. Typen som sminker seg på telttur. Da bør du kanskje presisere det, og ikke skrive "voksne menn som tuperer håret er det ingen grunn til å tolerere". Det blir som om jeg sier "menn som stikker penis i rompa på andre menn er ekkelt", men egentlig mener "jeg synes det er ekkelt med rompesex, uavhengig av kjønn". Anonymkode: 26023...a38
sug lut Skrevet 23. januar 2018 #38 Skrevet 23. januar 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da bør du kanskje presisere det, og ikke skrive "voksne menn som tuperer håret er det ingen grunn til å tolerere". Det blir som om jeg sier "menn som stikker penis i rompa på andre menn er ekkelt", men egentlig mener "jeg synes det er ekkelt med rompesex, uavhengig av kjønn". Anonymkode: 26023...a38 Du leser det du vil lese.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #39 Skrevet 23. januar 2018 1 minutt siden, sug lut skrev: Du leser det du vil lese. En veldig lite intelligent kommentar, men jeg er ikke overrasket. Anonymkode: 26023...a38
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #40 Skrevet 23. januar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, du kan godt legge mer i det enn det det er. Jeg refererte til denne setningen "voksne menn som tuperer håret er det ingen grunn til å tolerere". Det var vel ganske så gitt, med mindre du er ute etter å fremstå enkel. Anonymkode: 26023...a38 Så menn som turperer håret er automatisk homo? Fordomsfull, eller? Eller bare enkel? Anonymkode: 554e2...0c0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2018 #41 Skrevet 23. januar 2018 11 timer siden, sug lut skrev: Unnasluntrere, sutreunger og voksne menn som tuperer håret er det ingen grunn til å tolerere. Er det ikke bedre å forsøke å bli kjent med folk, og lete etter eventuelle årsaker til oppførsel og sosiale mekanismer, enn å være så dømmende og intolerante? Hva er galt med å tupere håret og sminke seg forresten? Jeg har uren hud, og erfaringen min er at jeg får mer respekt og innpass når jeg sminker meg, enn når jeg ikke gjør det. Føler meg derfor ikke komfortabel uten. Hvorfor vil du ikke respektere meg om jeg sminker meg på telttur, om det er det som skal til for at jeg føler meg vel? Går like langt som alle andre, og sløyer fisken fordet. Anonymkode: 1be54...b5a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #42 Skrevet 24. januar 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke bedre å forsøke å bli kjent med folk, og lete etter eventuelle årsaker til oppførsel og sosiale mekanismer, enn å være så dømmende og intolerante? Hva er galt med å tupere håret og sminke seg forresten? Jeg har uren hud, og erfaringen min er at jeg får mer respekt og innpass når jeg sminker meg, enn når jeg ikke gjør det. Føler meg derfor ikke komfortabel uten. Hvorfor vil du ikke respektere meg om jeg sminker meg på telttur, om det er det som skal til for at jeg føler meg vel? Går like langt som alle andre, og sløyer fisken fordet. Anonymkode: 1be54...b5a Har du for vane å få ting til å handle om deg? Anonymkode: 554e2...0c0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #43 Skrevet 24. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har du for vane å få ting til å handle om deg? Anonymkode: 554e2...0c0 Det handler ikke om meg, men jeg bruker gjerne meg selv som eksempel, eller få frem et poeng. Anonymkode: 1be54...b5a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #44 Skrevet 24. januar 2018 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det handler ikke om meg, men jeg bruker gjerne meg selv som eksempel, eller få frem et poeng. Anonymkode: 1be54...b5a Og hvilket poeng var det? Er det noen som har nevnt sminke her? Anonymkode: 554e2...0c0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #45 Skrevet 24. januar 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og hvilket poeng var det? Er det noen som har nevnt sminke her? Anonymkode: 554e2...0c0 Noen nevnte sminke på telttur, ja. Les tråden før du angriper. Anonymkode: 1be54...b5a
sug lut Skrevet 24. januar 2018 #46 Skrevet 24. januar 2018 På 23.1.2018 den 19.42, Anonym bruker skrev: Er det ikke bedre å forsøke å bli kjent med folk, og lete etter eventuelle årsaker til oppførsel og sosiale mekanismer, enn å være så dømmende og intolerante? Hva er galt med å tupere håret og sminke seg forresten? Jeg har uren hud, og erfaringen min er at jeg får mer respekt og innpass når jeg sminker meg, enn når jeg ikke gjør det. Føler meg derfor ikke komfortabel uten. Hvorfor vil du ikke respektere meg om jeg sminker meg på telttur, om det er det som skal til for at jeg føler meg vel? Går like langt som alle andre, og sløyer fisken fordet. Anonymkode: 1be54...b5a Vel, hvis utseendet ditt er viktig for deg på telttur er du feil uansett.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #47 Skrevet 24. januar 2018 21 minutter siden, sug lut skrev: Vel, hvis utseendet ditt er viktig for deg på telttur er du feil uansett. Bedre å være «feil», enn uempatisk og dømmende. Anonymkode: 1be54...b5a
sug lut Skrevet 24. januar 2018 #48 Skrevet 24. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bedre å være «feil», enn uempatisk og dømmende. Anonymkode: 1be54...b5a Nei, det er også feil.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #49 Skrevet 24. januar 2018 Sug Lut.. måten du svarer folk på gjør at du fremstår som svært uempatisk og lite sosialt intelligent. Det viser seg jo at folk som er bombastiske, tror de selv alltid har rett og at deres meninger er de eneste rette gjerne er litt enkle i topplokket. Intelligente mennesker er dom oftest ydmyke, prøver å se det store bildet, prøver å sette seg inn i andres situasjon, se ting fra forskjellig sider, og klarer å se at ikke alt er svart/hvitt og at man ikke alltid vet ALT. Anonymkode: 54c34...434
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2018 #50 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Sug Lut.. måten du svarer folk på gjør at du fremstår som svært uempatisk og lite sosialt intelligent. Det viser seg jo at folk som er bombastiske, tror de selv alltid har rett og at deres meninger er de eneste rette gjerne er litt enkle i topplokket. Intelligente mennesker er dom oftest ydmyke, prøver å se det store bildet, prøver å sette seg inn i andres situasjon, se ting fra forskjellig sider, og klarer å se at ikke alt er svart/hvitt og at man ikke alltid vet ALT. Anonymkode: 54c34...434 Det beste er jo bare å ignorere henne. Sånn som noen av dere holder på, så kaster dere jo bare besnin på bålet. Noe hun storkoser seg med Anonymkode: 0d12f...01d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå