GĂ„ til innhold

Streksyn eller er det strek??

Anbefalte innlegg

6 uker siden min SA i Desember. Ingen mensen, har tatt tester som har vist negativ. 

I det siste har jeg vÊrt rar i kroppen. Tok en test, ser Dere strek? Og er testene fra a1(?) til Ä stole pÄ??

Kan det vÊre igjen hcg etter aborten nÄr andre tester har vÊrt negative?

oh my goooood...

2AD625AC-89DA-48EA-991D-4B05E87A57AF.jpeg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144340108-streksyn-eller-er-det-strek/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Pinnen skrev:

Men hvordan i alle dager skal jeg regne ut dette da? :) Vi har hatt samleie sikkert flere ganger i uken siden jeg sluttet Ä blÞ i Desember

Ser strek ja :-) Som over her vil jeg tro det er en gravidotet pĂ„gang, siden du har dĂ„tt negative tester tidligere 😊 vanskelig og regne ut 😊 sĂ„ enten mĂ„ du ta det sĂ„nn ca eller sĂ„ mĂ„ du vente til UL 😊 

Anonymkode: 25a13...2a9

Hadde litt blod fÞr helga, eller det var sÄ lite st jeg teller det ikke som blod en gang, mer sporblÞdning. Tenkte kanskje mensen var pÄ tur men det stoppet den dagen, ogsÄ fikk jeg litt blod pÄ papiret dagen etter men ellers sÄ har det kun vÊrt vanlig utflod etter det :) 

tror kanskje jeg hadde egglÞsning forrige uke, tok egglÞsningstest da Ä streken va sterkere enn kontrollstreken. 

Herregud, det er er skummelt igjen kjenner jeg..

Annonse

7 minutter siden, Pinnen skrev:

Hadde litt blod fÞr helga, eller det var sÄ lite st jeg teller det ikke som blod en gang, mer sporblÞdning. Tenkte kanskje mensen var pÄ tur men det stoppet den dagen, ogsÄ fikk jeg litt blod pÄ papiret dagen etter men ellers sÄ har det kun vÊrt vanlig utflod etter det :) 

tror kanskje jeg hadde egglÞsning forrige uke, tok egglÞsningstest da Ä streken va sterkere enn kontrollstreken. 

Kanskje det er festeblĂždning? Jeg hadde det forrige svangerskap 4-5dager fĂžr positiv test.. bittelitt blod pĂ„ papiret kvelden 5dager fĂžr og moegenen 4dager fĂžr positiv test 😊 

Lykke til!

Ja godt mulig det var det. FÄr prÞve meg pÄ en ny test om et par dager kanskje :) Kjenner jeg er livredd akkurat nÄ. Er glad visst det viser seg at det er ny spire pÄ gang men livredd for Ä miste igjen. 

Takk for svar alle sammen ❀

3 minutter siden, Pinnen skrev:

Ja godt mulig det var det. FÄr prÞve meg pÄ en ny test om et par dager kanskje :) Kjenner jeg er livredd akkurat nÄ. Er glad visst det viser seg at det er ny spire pÄ gang men livredd for Ä miste igjen. 

Takk for svar alle sammen ❀

SkjĂžnner jeg godt. Har mistet selv pĂ„ slutten av 2017. HĂ„per pĂ„ ny spire nĂ„, venter pĂ„ ikm 😁

1 time siden, Pinnen skrev:

Det kan vĂŠre festeblĂždning. Jeg fikk rosa pĂ„ papiret 4 dager fĂžr ikm, sĂ„ litt rĂždt 3 dager fĂžr ikm og rosa igjen 2 dager fĂžr ikm. NĂ„ er jeg i uke 9 😊

Anonymkode: 862fe...4cb

Annonse

Uff, klarer ikke Ă„ tro pĂ„ dette helt enda jeg 🙊 Men takk for gratulasjoner. Det er sĂ„ skummelt. 

Aner heller ikke hvor lang pÄ vei jeg evt kan vÊre. Aner ikke syklusen min etter SA men trooor jeg hadde egglÞsning forrige uke en gang, eller uka fÞr der :)

2 timer siden, Pinnen skrev:

MĂ„tte bare ta en RFSU test kjĂžpt pĂ„ Rema. Den ble svaaaakt positiv den ogsĂ„, strek er vel strek? 😁 

Visste ikke at det kunne gÄ sÄ fort etter en SA!!

Man blir lettere gravid de fĂžrste 9 ukene etter sa fordi man fortsatt har hcg i kroppen :)

Anonymkode: 862fe...4cb

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...