Gå til innhold

Streksyn eller er det strek??

Anbefalte innlegg

6 uker siden min SA i Desember. Ingen mensen, har tatt tester som har vist negativ. 

I det siste har jeg vært rar i kroppen. Tok en test, ser Dere strek? Og er testene fra a1(?) til å stole på??

Kan det være igjen hcg etter aborten når andre tester har vært negative?

oh my goooood...

2AD625AC-89DA-48EA-991D-4B05E87A57AF.jpeg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144340108-streksyn-eller-er-det-strek/
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Pinnen skrev:

Men hvordan i alle dager skal jeg regne ut dette da? :) Vi har hatt samleie sikkert flere ganger i uken siden jeg sluttet å blø i Desember

Ser strek ja :-) Som over her vil jeg tro det er en gravidotet pågang, siden du har dått negative tester tidligere 😊 vanskelig og regne ut 😊 så enten må du ta det sånn ca eller så må du vente til UL 😊 

Anonymkode: 25a13...2a9

Hadde litt blod før helga, eller det var så lite st jeg teller det ikke som blod en gang, mer sporblødning. Tenkte kanskje mensen var på tur men det stoppet den dagen, også fikk jeg litt blod på papiret dagen etter men ellers så har det kun vært vanlig utflod etter det :) 

tror kanskje jeg hadde eggløsning forrige uke, tok eggløsningstest da å streken va sterkere enn kontrollstreken. 

Herregud, det er er skummelt igjen kjenner jeg..

Annonse

7 minutter siden, Pinnen skrev:

Hadde litt blod før helga, eller det var så lite st jeg teller det ikke som blod en gang, mer sporblødning. Tenkte kanskje mensen var på tur men det stoppet den dagen, også fikk jeg litt blod på papiret dagen etter men ellers så har det kun vært vanlig utflod etter det :) 

tror kanskje jeg hadde eggløsning forrige uke, tok eggløsningstest da å streken va sterkere enn kontrollstreken. 

Kanskje det er festeblødning? Jeg hadde det forrige svangerskap 4-5dager før positiv test.. bittelitt blod på papiret kvelden 5dager før og moegenen 4dager før positiv test 😊 

Lykke til!

Ja godt mulig det var det. Får prøve meg på en ny test om et par dager kanskje :) Kjenner jeg er livredd akkurat nå. Er glad visst det viser seg at det er ny spire på gang men livredd for å miste igjen. 

Takk for svar alle sammen ❤️

3 minutter siden, Pinnen skrev:

Ja godt mulig det var det. Får prøve meg på en ny test om et par dager kanskje :) Kjenner jeg er livredd akkurat nå. Er glad visst det viser seg at det er ny spire på gang men livredd for å miste igjen. 

Takk for svar alle sammen ❤️

Skjønner jeg godt. Har mistet selv på slutten av 2017. Håper på ny spire nå, venter på ikm 😁

1 time siden, Pinnen skrev:

Det kan være festeblødning. Jeg fikk rosa på papiret 4 dager før ikm, så litt rødt 3 dager før ikm og rosa igjen 2 dager før ikm. Nå er jeg i uke 9 😊

Anonymkode: 862fe...4cb

Annonse

Uff, klarer ikke å tro på dette helt enda jeg 🙊 Men takk for gratulasjoner. Det er så skummelt. 

Aner heller ikke hvor lang på vei jeg evt kan være. Aner ikke syklusen min etter SA men trooor jeg hadde eggløsning forrige uke en gang, eller uka før der :)

2 timer siden, Pinnen skrev:

Måtte bare ta en RFSU test kjøpt på Rema. Den ble svaaaakt positiv den også, strek er vel strek? 😁 

Visste ikke at det kunne gå så fort etter en SA!!

Man blir lettere gravid de første 9 ukene etter sa fordi man fortsatt har hcg i kroppen :)

Anonymkode: 862fe...4cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...