Gå til innhold

Kan jeg gå på familievernkontoret alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har vært der noen ganger. Vi har time i morgen og mannen får ikke dratt fra jobb. Det er på en måte jeg som har mest utbytte av å prate med noen uansett. Eller er det feil å gjøre når det er vi som får hjelp liksom? 

Anonymkode: af07e...5a5

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og mannen har vært der noen ganger. Vi har time i morgen og mannen får ikke dratt fra jobb. Det er på en måte jeg som har mest utbytte av å prate med noen uansett. Eller er det feil å gjøre når det er vi som får hjelp liksom? 

Det går helt fint å dra alene. Jeg gjorde dette da vi gikk I terapi, de gangene eksmannen ikke kunne være med. 

Anonymkode: 3c6e6...0ee

Skrevet

Tror det er sånn at man går til en terapeut sammen, og har man behov for samtaler alene (feks fordi du er den som har størst behov for å prate ut), så må du gå til en annen. Men ring dem i morgen tidlig og hør.

Anonymkode: da0b3...f06

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tror det er sånn at man går til en terapeut sammen, og har man behov for samtaler alene (feks fordi du er den som har størst behov for å prate ut), så må du gå til en annen. Men ring dem i morgen tidlig og hør.

Anonymkode: da0b3...f06

Jeg gikk til den samme (som både jeg og eksmannen gikk til) var aldri snakk om at jeg møtte gå til en annen terapeut de gangene jeg kom alene

Anonymkode: 3c6e6...0ee

Skrevet

Gikk alene. Det var ikke noe problem. Det var egentlig fint og snakke om meg og morsrollen i et krevende klima. Så føler meg egentlig ganske bra i dag :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...