Gå til innhold

Rosa utflod og menssmerter

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg pittelitt rosa utflod på papiret etter do besøk. Jeg trodde det var starten på en SA men det gikk over til blank utflod siden. I dag har jeg menssmerter både i rygg og mage. 😔 ikke tegn til blødning nå.

Noen med erfaring? Kan det være heilt normalt? Er i uke 9. 

Anonymkode: be653...f55

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144340057-rosa-utflod-og-menssmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

I går hadde jeg pittelitt rosa utflod på papiret etter do besøk. Jeg trodde det var starten på en SA men det gikk over til blank utflod siden. I dag har jeg menssmerter både i rygg og mage. 😔 ikke tegn til blødning nå.

Noen med erfaring? Kan det være heilt normalt? Er i uke 9. 

Lest en del om ømfintlige slimhinner.. Kan være så lite som det ☺ Tror ikke du ska bekymre deg

Anonymkode: 59ed0...4a8

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lest en del om ømfintlige slimhinner.. Kan være så lite som det ☺ Tror ikke du ska bekymre deg

Ja jeg har også lest om det og har ikke vært så bekymret hvis det ikke var for menssmertene 😑 

takk for du svarte og håper du har rett ❤️

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg har også lest om det og har ikke vært så bekymret hvis det ikke var for menssmertene 😑 

takk for du svarte og håper du har rett ❤️

"Menssmerter" kan vel kanskje komme av at livmoren vokser? 😊 Mener å huske at jeg hadde det da jeg var gravid 😊

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

"Menssmerter" kan vel kanskje komme av at livmoren vokser? 😊 Mener å huske at jeg hadde det da jeg var gravid 😊

Jo har hatt »menssmerter» hele veien. Men da bare nede i magen og på sidene. Nå er det mere i korsryggen og i hoftene. Det har jeg ikke hatt før. Jeg har 2 barn fra før og kan ikke huske at jeg hadde noe lignende med noen av dem. 

Men det kan jo også være helt normalt og bare være livmor som vokser😊 får håpe på det ☺️ 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...