Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #1 Skrevet 20. januar 2018 Når byttet dere seng? Og hvilken byttet dere til? Klarer ikke å velge Anonymkode: e1067...56e
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #2 Skrevet 20. januar 2018 De flyttet til juniorseng når de fylte 2 år. Fikk selv velge nytt dynetrekk til stor dyne (Hello Kitty o.l. barnedynetrekk) og fikk juniorseng på eget rom (lå i sprinkelseng på vårt rom frem til de ble 2 år). Har fungert utmerket her. Anonymkode: 6f08a...874
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #3 Skrevet 20. januar 2018 Juniorseng er bare tull. Ingen av våre, og heller ikke noen jeg kjenner til, har brukt penger på sånt. Blir jo bare noen få år. Nei, gå direkte til vanlig stor seng. Våre barn fikk store senger ved ca. 2 års alder. Anonymkode: fa56c...36d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #4 Skrevet 20. januar 2018 De 2 første var rundt 2år. Siste mann drøyer vi med, da vi ikke sover i samme etg. Hun kommer seg ut av senga hvis hun gidder. Men hun er heldigvis litt lat 😂 Anonymkode: acb0d...545
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #5 Skrevet 20. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Juniorseng er bare tull. Ingen av våre, og heller ikke noen jeg kjenner til, har brukt penger på sånt. Blir jo bare noen få år. Nei, gå direkte til vanlig stor seng. Våre barn fikk store senger ved ca. 2 års alder. Anonymkode: fa56c...36d Jeg er uenig. Vi har hatt stor glede av å bytte til juniorseng. Men så har vi bytta når barna var mindre, rundt ett. Da var det for stort med voksenseng. Vi har kritter fra IKEA. Billig og fin. Tenker at det ikke er bortkasta og at når vi skal bytte seng neste gang vet vi kanskje mer om videre behov Anonymkode: fe0dd...28c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #6 Skrevet 20. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Juniorseng er bare tull. Ingen av våre, og heller ikke noen jeg kjenner til, har brukt penger på sånt. Blir jo bare noen få år. Nei, gå direkte til vanlig stor seng. Våre barn fikk store senger ved ca. 2 års alder. Anonymkode: fa56c...36d Vel, vi kjøpte vår juniorseng til eldste barnet, også har vi fått barn hvert tredje år siden så til sammen fire barn har sovet i den i 2-3 år så vår har blitt godt brukt Anonymkode: 6f08a...874
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #8 Skrevet 20. januar 2018 Ved ca 2 år og 2-3 mnd. Ville byttet før, men det passet ikke slik. Vi kjøpte Hemnes dagseng fra ikea. Ville ha en som kunne virke litt lun og god å sove i. Gjorde minst mulig ut av det. Bare «her er den nye sengen din. Den skal vi skrue sammen i dag, og i kveld skal du legges i den.» Nå har hun sovet i den sengen i 3-4 mnd, og hun sover enda bedre enn hun gjorde i sprinkelsengen, da hun slipper å dunke rundt med hodet i søvne 😂 Hun har aldri gått ut av sengen heller. Hun roper på oss når hun våkner om morgenen. Anonymkode: d7557...15d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #9 Skrevet 20. januar 2018 Eldste var 2,5. Da ble han storebror og baby måtte få sprinkelsenga. Yngste har akkurat fylt 2 år og vi har ingen planer om å kaste henne ut av sprinkelsenga enn så lenge. Ser ikke for meg den lille tulla i en stor seng, det hadde bare blitt baluba. Hun er en urokråke som trenger litt avgrenset frihet for å roe seg 😌 Anonymkode: c4dd0...0db
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #10 Skrevet 20. januar 2018 Han var litt over 2 år. Kjøpte kritterseng, men etter nr.2 kom skulle jeg ønske vi hadde kjøpt hemnes dagseng. Slik at jeg kunne lagt meg der noen ganger... krittersengen blir akkurat for liten😣 Eldste(4år) skal få ny seng når han blir 6 år, så fremt at han på 16 mnd ikke klatrer utav sprinkelsengen før det. Anonymkode: fcd68...2f0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #11 Skrevet 21. januar 2018 han var 2, fikk en bilseng, og på 4 årsdagen fikk han ny seng da den andre ble for liten, den skal være til han er 16,en kommer jo an på legden Anonymkode: f4d8d...a82
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #12 Skrevet 21. januar 2018 Begge våre har vært 2,5 år gamle ved bytte fra sprinkel- til juniorseng. Det har vært stor stas med storguttseng som vi har kalt det. Kjekt å gå ut og inn av senga selv. Sengetøy etter eget ønske er topp. Vi synes det er bedre med juniorseng på barnerom mtp. gulvplass også -vanlig voksenseng tar endel større plass de årene barna er små og bruker gulvet som lekeplass. Kritter fra Ikea er prsktisk og fin med sengehest. Lett å selge på Finn.no etter endt bruk også. Anonymkode: e0917...34b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå