Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #26 Skrevet 11. august 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mener du å spa møkka ut av veien eller opp i en pose og ta med? Mener nå hestemøkk. Vet du hvor mye en hest driter liksom? Anonymkode: a2d67...c65 Ut av veien, selvsagt Eh, ja, jeg vet hvor mye en hest driter. Alt for mye til å la det bli liggende i veien eller stien. Anonymkode: 61068...753
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #27 Skrevet 11. august 2018 Jeg forventer at de som irriterer seg over hestemøkk plukker opp dritten som kattene deres legger fra seg i hagene til folk og. Nulltoleranse for dyredritt overalt takk! Anonymkode: 72f07...54d
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #28 Skrevet 11. august 2018 Hvorfor må ikke sauebønder plukke opp driten etter sauene sine når de er ute på beite? Anonymkode: 71470...e8a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #29 Skrevet 11. august 2018 38 minutes ago, Anonym bruker said: Hvorfor må ikke sauebønder plukke opp driten etter sauene sine når de er ute på beite? Anonymkode: 71470...e8a Saua driter ikke midt i veien et boligfelt. Anonymkode: 6f965...9b0
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #30 Skrevet 11. august 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Saua driter ikke midt i veien et boligfelt. Anonymkode: 6f965...9b0 Da trenger jeg heller ikke å plukke opp etter hunden min på turløypene i skogen? Greit å vite. Anonymkode: 71470...e8a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #31 Skrevet 11. august 2018 Da forventer jeg at katteeiere kommer og plukker opp dritten etter kattene sine. Er møkk lei av kattedritt i blomsterbedene mine. Anonymkode: 90988...446
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #32 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor må ikke sauebønder plukke opp driten etter sauene sine når de er ute på beite? Anonymkode: 71470...e8a Så dum kan man ikke være... Anonymkode: 61068...753
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #33 Skrevet 11. august 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så dum kan man ikke være... Anonymkode: 61068...753 At man ikke plukker opp mener du? Hvis man først skal klage på katter og hester, er det i hvert fall et større problem med sauene. Anonymkode: 71470...e8a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #34 Skrevet 11. august 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så raus at jeg irriterer meg over begge deler jeg, både dyrebæsj og søppel. Ang å ha med en liten spade når man er på ridetur ser jeg virkelig ikke at det skal være et problem? Det er jo ikke en svær skuffe man skal drasse på, men en liten, gjerne sammenleggbar, spade må man kunne frakte. Anonymkode: 61068...753 Hvordan hadde du tenkt at den spaden skulle fraktes uten å utgjøre en skaderisiko for rytter ved fall, men likevel på en måte som gjør at det er praktisk mulig å bruke den? Eneste måten jeg hadde tatt med meg en spade på ridetur ville vært dersom den kunne polstres godt, og vært pakket i en ryggsekk. Når hesten da driter, skal jeg gå av, pakke ut spaden, bruke den, og pakke den inn igjen, samtidig som jeg holder hesten. Driten måtte også fått plass i sekken. Jeg sparker driten ut av veien, det får være bra nok. Det fjerner riktignok ikke driten, men den ligger vertfall ikke der folk skal gå, og jeg kan gjøre det uten å sette hverken min, eller tilfeldig forbipasserendes, helse i fare. Anonymkode: c6cbc...152
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #35 Skrevet 11. august 2018 5 minutes ago, Anonym bruker said: Hvordan hadde du tenkt at den spaden skulle fraktes uten å utgjøre en skaderisiko for rytter ved fall, men likevel på en måte som gjør at det er praktisk mulig å bruke den? Eneste måten jeg hadde tatt med meg en spade på ridetur ville vært dersom den kunne polstres godt, og vært pakket i en ryggsekk. Når hesten da driter, skal jeg gå av, pakke ut spaden, bruke den, og pakke den inn igjen, samtidig som jeg holder hesten. Driten måtte også fått plass i sekken. Jeg sparker driten ut av veien, det får være bra nok. Det fjerner riktignok ikke driten, men den ligger vertfall ikke der folk skal gå, og jeg kan gjøre det uten å sette hverken min, eller tilfeldig forbipasserendes, helse i fare. Anonymkode: c6cbc...152 Ta opp dritten deres!§ Anonymkode: 6f965...9b0
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #36 Skrevet 11. august 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan hadde du tenkt at den spaden skulle fraktes uten å utgjøre en skaderisiko for rytter ved fall, men likevel på en måte som gjør at det er praktisk mulig å bruke den? Eneste måten jeg hadde tatt med meg en spade på ridetur ville vært dersom den kunne polstres godt, og vært pakket i en ryggsekk. Når hesten da driter, skal jeg gå av, pakke ut spaden, bruke den, og pakke den inn igjen, samtidig som jeg holder hesten. Driten måtte også fått plass i sekken. Jeg sparker driten ut av veien, det får være bra nok. Det fjerner riktignok ikke driten, men den ligger vertfall ikke der folk skal gå, og jeg kan gjøre det uten å sette hverken min, eller tilfeldig forbipasserendes, helse i fare. Anonymkode: c6cbc...152 https://m.clasohlson.com/no/Sammenleggbar-spade/31-8608 Det er ikke verre enn det, altså. Man TRENGER ikke gjøre alt så vanskelig. Anonymkode: 61068...753
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #37 Skrevet 11. august 2018 5 hours ago, Anonym bruker said: Jeg forventer at de som irriterer seg over hestemøkk plukker opp dritten som kattene deres legger fra seg i hagene til folk og. Nulltoleranse for dyredritt overalt takk! Anonymkode: 72f07...54d Katter driter ute av syne og graver det ned. Anonymkode: 6f965...9b0
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #38 Skrevet 11. august 2018 3 hours ago, Anonym bruker said: At man ikke plukker opp mener du? Hvis man først skal klage på katter og hester, er det i hvert fall et større problem med sauene. Anonymkode: 71470...e8a Sauer går ikke rundt i bebodde strøk. Anonymkode: 6f965...9b0
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #39 Skrevet 11. august 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sauer går ikke rundt i bebodde strøk. Anonymkode: 6f965...9b0 Da kan du ikke ha vært mye rundt i landet. Anonymkode: 71470...e8a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #40 Skrevet 11. august 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://m.clasohlson.com/no/Sammenleggbar-spade/31-8608 Det er ikke verre enn det, altså. Man TRENGER ikke gjøre alt så vanskelig. Anonymkode: 61068...753 Jeg ser bildet på linken, og selv om spaden kan brettes sammen lurer jeg fortsatt på hvordan du mener jeg kan frakte den trygt med meg med mindre jeg polstrer den godt og putter den i en ryggsekk? Anonymkode: c6cbc...152
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #41 Skrevet 11. august 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser bildet på linken, og selv om spaden kan brettes sammen lurer jeg fortsatt på hvordan du mener jeg kan frakte den trygt med meg med mindre jeg polstrer den godt og putter den i en ryggsekk? Anonymkode: c6cbc...152 Okay. Du har rett. Det er helt dønn umulig å frakte med seg en liten spade på en diger hest. Alt er vanskelig og tungvint, så da får rukene ligger der og dunste til snøen kommer. Anonymkode: 61068...753
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #42 Skrevet 11. august 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Okay. Du har rett. Det er helt dønn umulig å frakte med seg en liten spade på en diger hest. Alt er vanskelig og tungvint, så da får rukene ligger der og dunste til snøen kommer. Anonymkode: 61068...753 Men siden du vet så godt hvordan dette kan gjøres, så hadde det jo vært en fordel om du fortalte meg det da, siden jeg tydeligvis er stokk dum. Problemet jeg ser er at dersom jeg har spaden i en sekk og ikke polstrer den godt, så vil jeg potensielt kunne skade meg alvorlig på den ved et eventuelt fall. Hvis den skal være pakket og polstret tilstrekkelig til at det er trygt, vil det være veldig upraktisk å skulle ha den inn og ut av denne sekken, særlig når man samtidig skal golde en hest. Jeg kan ikke sitte å holde på spaden på hele rideturen (jeg trenger hendene mine til å holde i tøylene). Anonymkode: c6cbc...152
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #43 Skrevet 11. august 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor må ikke sauebønder plukke opp driten etter sauene sine når de er ute på beite? Anonymkode: 71470...e8a Nå beiter de jo på egen grunn. Alle annsretten gir deg rett til å gå der, men du får ikke forsøple med dritt fra dyret ditt. Sauene er grunneiers dyr. Sånn i tillegg til at hele spørsmålet ditt er håpløst. Anonymkode: 17fe5...a9b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #44 Skrevet 11. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men siden du vet så godt hvordan dette kan gjøres, så hadde det jo vært en fordel om du fortalte meg det da, siden jeg tydeligvis er stokk dum. Problemet jeg ser er at dersom jeg har spaden i en sekk og ikke polstrer den godt, så vil jeg potensielt kunne skade meg alvorlig på den ved et eventuelt fall. Hvis den skal være pakket og polstret tilstrekkelig til at det er trygt, vil det være veldig upraktisk å skulle ha den inn og ut av denne sekken, særlig når man samtidig skal golde en hest. Jeg kan ikke sitte å holde på spaden på hele rideturen (jeg trenger hendene mine til å holde i tøylene). Anonymkode: c6cbc...152 Bruk skoene dine til å sparke da. Siden hestedritt er så rent og lite forsøplende. Anonymkode: 17fe5...a9b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #45 Skrevet 11. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Bruk skoene dine til å sparke da. Siden hestedritt er så rent og lite forsøplende. Anonymkode: 17fe5...a9b Om du hadde et snev av oppmerksomhet ville du sett at det er nettopp det hun gjør. Anonymkode: 71470...e8a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #46 Skrevet 11. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Bruk skoene dine til å sparke da. Siden hestedritt er så rent og lite forsøplende. Anonymkode: 17fe5...a9b Det gjør jeg jo, det har jeg allerede skrevet. Anonymkode: c6cbc...152
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #47 Skrevet 11. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Om du hadde et snev av oppmerksomhet ville du sett at det er nettopp det hun gjør. Anonymkode: 71470...e8a Står ingen ting om det i innlegget. Anonymkode: 17fe5...a9b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #48 Skrevet 11. august 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Okay. Du har rett. Det er helt dønn umulig å frakte med seg en liten spade på en diger hest. Alt er vanskelig og tungvint, så da får rukene ligger der og dunste til snøen kommer. Anonymkode: 61068...753 Haha, du virker passe tett. Du tror hester er statiske transportmidler man kan henge verktøy på? "En diger hest" - joda, men den har ikke akkurat garderobeskap installert. Jeg har verken hest eller rir, men jeg er svært interessert i hvordan du tenker denne "lille" spaden skal fraktes. Tegn gjerne en tegning siden vi er så teite 🙂 Anonymkode: 6701e...f29
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #49 Skrevet 11. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Står ingen ting om det i innlegget. Anonymkode: 17fe5...a9b Jo. Alle andre enn du har sett det. Anonymkode: 6701e...f29
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #50 Skrevet 11. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Står ingen ting om det i innlegget. Anonymkode: 17fe5...a9b Forsvinner korttidshukommelsen din for hvert nye innlegg? Anonymkode: 71470...e8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå