Gå til innhold

Hva synes dere om navnet på Kim Kardashians nye barn? 😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

North og Saint er veldig spesielt, men de passer i det minste sammen, uansett hvor spesielle de er.  Men nummer 3 er altså da en jente ved navn Chicago. 

Chicago....En by jeg forbinder med gjenger, opprør, skyting og generelt lite positive ting. Som mange andre! Og det er ikke et pent bynavn, som kan brukes som fornavn, for eks London og Paris er jo populært. 

Chicago... altså det blir som å kalle barnet sitt for Horten eller Malmø. Hvorfor liksom? 

Noe annet som irriterer meg, er hvor mye jeg lar meg irritere, av noe så likegyldig som Kim Kardashian sine babynavn. 

Anonymkode: 9b7a9...847

Fortsetter under...

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

North og Saint er veldig spesielt, men de passer i det minste sammen, uansett hvor spesielle de er.  Men nummer 3 er altså da en jente ved navn Chicago. 

Chicago....En by jeg forbinder med gjenger, opprør, skyting og generelt lite positive ting. Som mange andre! Og det er ikke et pent bynavn, som kan brukes som fornavn, for eks London og Paris er jo populært. 

Chicago... altså det blir som å kalle barnet sitt for Horten eller Malmø. Hvorfor liksom? 

Noe annet som irriterer meg, er hvor mye jeg lar meg irritere, av noe så likegyldig som Kim Kardashian sine babynavn. 

Anonymkode: 9b7a9...847

Kanye West er fra Chicago, antar det er det som er greia. 

Anonymkode: a2122...489

Skrevet

North Saint Chicago høres ut som en småby om man putter det sammen

Anonymkode: 7b8ab...3da

Skrevet

Hadde tippet navnet ble Faith😁 Babyen blir vel kalt Chi tenker jeg, det er vel OK.

Skrevet

Synes ikke det er verken verre eller bedre enn de andre barnas navn. Forventet vel egentlig noe litt mer spesielt.

Virker som det er ganske vanlig å bruke bynavn som fornavn i USA. F eks vet jeg om folk med barn som heter Oslo, London og Sydney.

De har sagt at kallenavnet blir "Chi", men da lurer jeg på om de vil uttale det "shi", som i Chicago, eller "kji". Synes "kji" høres bedre ut, men det funker jo ikke hvis det er forkortelse av Chicago.

Skrevet
47 minutter siden, Pobie skrev:

Synes ikke det er verken verre eller bedre enn de andre barnas navn. Forventet vel egentlig noe litt mer spesielt.

Virker som det er ganske vanlig å bruke bynavn som fornavn i USA. F eks vet jeg om folk med barn som heter Oslo, London og Sydney.

De har sagt at kallenavnet blir "Chi", men da lurer jeg på om de vil uttale det "shi", som i Chicago, eller "kji". Synes "kji" høres bedre ut, men det funker jo ikke hvis det er forkortelse av Chicago.

Kallenavnet burde jo ikke være Chi, men Chic, som i “elegant, stilig og moteriktig”. :)

Anonymkode: a587f...7c2

Annonse

Skrevet

Nei å nei at jeg ikke kalte barnet mitt Drammen mannen er jo tross alt derifra 😱

Anonymkode: 19d99...2bd

Skrevet

Jeg ble skuffet da no to ikke ble south, så kunne nr tre vært east. Det hadde jo vært perfekt! 

Anonymkode: 9f520...94c

Skrevet

synes det er kult ,de velger unike navn , jeg personlig er fan av det

Anonymkode: d78cc...ab2

Skrevet
4 timer siden, Pobie skrev:

Tror jeg leste et sted at det skulle uttales «shy», akkurat som kallesnavnet til byen som er «Chi town». 

Anonymkode: c6e45...6f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...