Gå til innhold

Hvor gamle er barna når de får lov å være hjemme alene utover natta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så hysteriske alle er da. Fra de er 12 må de jo være hjemme alene om de er syke og. Hva er verre æ kvelden enn dagen . Huset kan brenne ned og noen kan bryte seg inn midt på dagen og. De må jo vite hva de skal gjøre da 

Anonymkode: 0ba53...c9b

Ingen MÅ noenting. Jeg var faktisk hjemme 2 dagerfra jobb da min 13 åring kom hjem nyoperert OG hadde høy feber. Stakkars ungen min som blir overbeskyttet 😂

Anonymkode: cfbe3...ad7

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så hysteriske alle er da. Fra de er 12 må de jo være hjemme alene om de er syke og. Hva er verre æ kvelden enn dagen . Huset kan brenne ned og noen kan bryte seg inn midt på dagen og. De må jo vite hva de skal gjøre da 

Anonymkode: 0ba53...c9b

Tok du permisjon uten lønn, da?

Anonymkode: b80b0...fc9

Vår datter skal være alene hjemme for første gang neste helg. Hun fyller 16 nå i vår. Tenker dette er veldig individuelt, og at det ikke finnes en «riktig» alder for alle. Hun har ikke hatt lyst før, tenkt at det kunne bli skummelt utover natten. Så da har ikke vi pushet noe på det heller. Men nå er hun klar. 

Anonymkode: 195cc...0d1

• 3 år senere...

jeg begynte å sitte barnevakt når jeg var 8 år gammel, passet da en baby på 10 mnd, når mor var på byen en lørdagskveld så passet jeg babyen å hadde den utover dagen, når mor ikke var i form. ikke alle kunne gjort dette, alt er avhengig av hvor moden en er, føler du at dit barn er moden nok til å være alene så går det bra, er du usikker ikke spør på et forum siden du altid møter mammapoliti som tror de er bedre enn alle andre. Du kjenner ditt barn best å du vet hva som er trygt for dit barn

Anonymkode: 53c7a...653

• 2 uker senere...

Jeg satt barnevakt for en baby på 10 måneder og en 4 åring på natta da jeg var 13. 😄 Ja jeg vet man gjorde ting anderledes før i tiden.   

Kommer vel an på jenta og på venninna. Er de ansvarsfulle så ser jeg ikke problemet med det. 

Anonymkode: b423b...f7a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...