Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #1 Skrevet 19. januar 2018 Vurderer litt å kjøpe felleski til åtteåringen. Noen med erfaring med felleski for barn? Hun går ikke ofte på ski, og er en rusler mer enn en som går fort. Jeg lurer litt på om skiene rett og slett blir litt bakglatte da? Jeg har nettopp kjøpt felleski selv, men er litt usikker på om jeg har fått rett i forhold til spenn etc. Bakglatte når jeg rusler, men Ok når jeg «løper». Men så bevisst teknikk har ikke ungen... Anonymkode: 417e3...1d2
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #2 Skrevet 19. januar 2018 Hvis barnet går lite på ski og ikje har spesielle skiferdigheter ville jeg valgt vanlig smørefrie ski. Jeg har barn som er aktive på ski. På skolen brukte de imidlertid smørefrie ski fram til ca 10-års alder. Til lek og moro gidder vi ikke smøre ski😀 Anonymkode: 33736...90d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #3 Skrevet 19. januar 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis barnet går lite på ski og ikje har spesielle skiferdigheter ville jeg valgt vanlig smørefrie ski. Jeg har barn som er aktive på ski. På skolen brukte de imidlertid smørefrie ski fram til ca 10-års alder. Til lek og moro gidder vi ikke smøre ski😀 Anonymkode: 33736...90d Hun har hele tiden hatt smøreski, for da hun gikk på skiskole var det ikke lov med smørefrie. Funker for så vidt fint med smøreski, tar ikke lang tid å smøre Anonymkode: 417e3...1d2
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #4 Skrevet 19. januar 2018 Min tiåring har felleski, jeg også. Finnes ikke bakglatte. Høres ut som dine har feil spenn til deg. Anonymkode: d1d12...e3d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #5 Skrevet 19. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min tiåring har felleski, jeg også. Finnes ikke bakglatte. Høres ut som dine har feil spenn til deg. Anonymkode: d1d12...e3d Takk, tror jeg må ta en tur i butikken. Har returrett. Anonymkode: 417e3...1d2
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #6 Skrevet 20. januar 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Min tiåring har felleski, jeg også. Finnes ikke bakglatte. Høres ut som dine har feil spenn til deg. Anonymkode: d1d12...e3d Samme her. Anonymkode: 96e5c...9be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå