Gå til innhold

Normalt med (mye) hodepine uke 4/5 i graviditeten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hvor vanlig det er, men jeg har hatt hodepine konstant siden uke 6. Er nå i uke 19, og for 4 uker sider eskalerte det til 2-3 migreneanfall i uken i tillegg til hodepine de resterende dagene... Legen sier det er hormonstyrt og at man bare må håpe at hormonene roer seg med tiden. 

Anonymkode: 717a3...da0

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar. Godt å høre at det er normalt ivertfal. Har vært gravid før flere ganger og har aldri opplevd det før 🤔🤔🤔🙁🙁🙁🙁

Anonymkode: f2119...bde

Jeg har vært gravid 2 ganger før og hadde det heller ikke slik da. Vi får trøste oss med at det ikke er farlig(bare enormt plagsomt og vondt) og at det til syvende og sist er verdt det! 

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært gravid 2 ganger før og hadde det heller ikke slik da. Vi får trøste oss med at det ikke er farlig(bare enormt plagsomt og vondt) og at det til syvende og sist er verdt det! 

Ja, sant 😃😃

1 time siden, Julie (: skrev:

Jeg skal ha nummer tre nå, og var masse plaget med hodepine forrige svangerskap, men ikke de to andre. Ingen svangerskap er like! 

Ja, er nok det. Skjønner ikke hvorfor jeg blir så redd og bekymret for alt 🤔🤔

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, er nok det. Skjønner ikke hvorfor jeg blir så redd og bekymret for alt 🤔🤔

Er vel bare morsinstinktet som setter inn, da. Er jo ikke så rart når det ikke er noe du har opplevd tidligere, at du da blir litt redd. 

13 minutter siden, Julie (: skrev:

Er vel bare morsinstinktet som setter inn, da. Er jo ikke så rart når det ikke er noe du har opplevd tidligere, at du da blir litt redd. 

Takk 💜❤ ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...