Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #1 Skrevet 19. januar 2018 Det er tydelig en farsott på nettet,og jeg ser det hver dag. Spesielt gutter tagger hverandre i memes der de gjør dette tegnet. Hva betyr det? 👌 Anonymkode: 94d98...641
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #3 Skrevet 19. januar 2018 Når en person lager dette tegnet så har de lov å slå til den som ser det. Det er mange sånne filmer på fb også, så jeg måtte spørre mannnen😊 Anonymkode: f8b32...657
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #4 Skrevet 19. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når en person lager dette tegnet så har de lov å slå til den som ser det. Det er mange sånne filmer på fb også, så jeg måtte spørre mannnen😊 Anonymkode: f8b32...657 Slå? Anonymkode: f208e...aaa
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #5 Skrevet 19. januar 2018 Det er jo et etablert fingertegn og har vært det i mange år før smileys i det hele tatt var oppfunnet. Fascinerende at du ikke vet betydningen av det egentlig. Det kan ha flere nyanser av betydningen «OK», ut fra settingen ellers, internhumor/forhold mellom de som kommuniserer osv. Som feks «herregud, så bra», «NAIS», «OK», «fint», «kult», «(det er en) avtale», «perfekt» osv. Men generelt en positiv tilbakemelding (Ev ironisk jfr internhumor osv). Anonymkode: f6334...c49
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #6 Skrevet 19. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Slå? Anonymkode: f208e...aaa Ja, de denger nok ikke løs, men det er gi dem et slag ja😊 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er jo et etablert fingertegn og har vært det i mange år før smileys i det hele tatt var oppfunnet. Fascinerende at du ikke vet betydningen av det egentlig. Det kan ha flere nyanser av betydningen «OK», ut fra settingen ellers, internhumor/forhold mellom de som kommuniserer osv. Som feks «herregud, så bra», «NAIS», «OK», «fint», «kult», «(det er en) avtale», «perfekt» osv. Men generelt en positiv tilbakemelding (Ev ironisk jfr internhumor osv). Anonymkode: f6334...c49 Tegnet er opp ned, ikke et vanlig ok-tegn😊 Anonymkode: f8b32...657
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #7 Skrevet 19. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tegnet er opp ned, ikke et vanlig ok-tegn😊 Anonymkode: f8b32...657 Ikke slik det kommer opp på min skjerm. Så rart. Anonymkode: f6334...c49
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #8 Skrevet 19. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er jo et etablert fingertegn og har vært det i mange år før smileys i det hele tatt var oppfunnet. Fascinerende at du ikke vet betydningen av det egentlig. Det kan ha flere nyanser av betydningen «OK», ut fra settingen ellers, internhumor/forhold mellom de som kommuniserer osv. Som feks «herregud, så bra», «NAIS», «OK», «fint», «kult», «(det er en) avtale», «perfekt» osv. Men generelt en positiv tilbakemelding (Ev ironisk jfr internhumor osv). Anonymkode: f6334...c49 #Når tiden begynner å dra fra deg Anonymkode: 3a092...b4c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #9 Skrevet 19. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ikke slik det kommer opp på min skjerm. Så rart. Anonymkode: f6334...c49 Kommer opp som vanlig ok-tegn her også. 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: #Når tiden begynner å dra fra deg Anonymkode: 3a092...b4c Det vedkommende forholder seg til på skjermen er et vanlig ok-tegn, ikke en oppned-variant. Ikke bli så cocky, det er ukledelig. Anonymkode: 24668...f7a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #10 Skrevet 19. januar 2018 Det betyr asshole her.. Anonymkode: 3489a...04e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #11 Skrevet 19. januar 2018 https://emojipedia.org/search/?q=hands Anonymkode: 3c93f...ef6
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #12 Skrevet 19. januar 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://emojipedia.org/search/?q=hands Anonymkode: 3c93f...ef6 I denne linken står det at det tegner jeg ser er en «OK hand», så jeg er visst ikke så utdatert likevel. Eller kanskje linken også er utdatert i så fall. 😄 Anonymkode: f6334...c49
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #13 Skrevet 19. januar 2018 Her er forklaringen på hva ungdommen holder på med: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=The Circle Game Anonymkode: 3a092...b4c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #14 Skrevet 19. januar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo et etablert fingertegn og har vært det i mange år før smileys i det hele tatt var oppfunnet. Fascinerende at du ikke vet betydningen av det egentlig. Det kan ha flere nyanser av betydningen «OK», ut fra settingen ellers, internhumor/forhold mellom de som kommuniserer osv. Som feks «herregud, så bra», «NAIS», «OK», «fint», «kult», «(det er en) avtale», «perfekt» osv. Men generelt en positiv tilbakemelding (Ev ironisk jfr internhumor osv). Anonymkode: f6334...c49 HI vet hva tegnet betyr da. Alle vet jo det. Ikke det hun spør om. Anonymkode: 367f5...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå