Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Skrevet 18. januar 2018 Gubben kommer hjem fra jobb nå og sier han hadde sett bildene av Nora Mørk som er kommet ut blant folk. Jeg svarer med og si»javel,så du titter på private bilder av andre kvinnfolk?» og da fikk jeg til svar at det gjorde han ikke. Begynte og snakke om hvor mange som hadde sett bildene osv men da svarte jeg at det driter jeg i,møkk lei hele saken. Han er en supersjalu kar som hadde klikka i vinkel hvis jeg hadde sett bilder av en mann. Klikka tidligere i uka fordi jeg kontakta en mann ang snømåking av gårdsplassen,da ble jeg beskyldt for og ha sendt masse meldinger med han og han var sikkert innom her når jeg var aleine osv.. det jeg lure på her egentlig:overreagerte jeg når han fortalte at han hadde sett de bildene?? Anonymkode: 7a381...c63
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 Flytt. Han er jo idiot. Anonymkode: 7478a...4d0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Nei, du overreagerte ikke. Det at du spør om det og resten av det du skriver om denne dusten av en mann viser at du bør kreve parterapi hvis du skal fortsette forholdet med ham. Spør ham hvordan han hadde likt det hvis bildene var av deg, bilder du og han hadde tatt privat og som ikke var ment for noen andre, og så ville hvem som helst i landet se bildene? Har dere en datter - spør han hvordan han hadde likt det om slike bilder av henne ble spredt og alle kunne se bildene, kanskje til og med kompisene hans? Krev parterapi - du kan ikke leve med en sykelig sjalu mann! Anonymkode: 55685...5fc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 Rart det er krig i verden? Anonymkode: 5fc75...a05
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #5 Skrevet 18. januar 2018 Jeg har også sett bildene. Ingen big deal. Men sånn sjalusi som han viser er ikke sunt. Han burde gå i terapi. Eller så burde du gå fra han. Den sjalusien kommer til å spise opp forholdet. Anonymkode: 45863...e7d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #6 Skrevet 18. januar 2018 Han viste bare at han er en mann. Anonymkode: fef5a...7ce
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #7 Skrevet 18. januar 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han viste bare at han er en mann. Anonymkode: fef5a...7ce Feil. En Mann har moral. En Mann er sikker nok på seg selv til å ikke være sykelig sjalu. En Mann forsøker ikke å kontrollere kona. En umoralsk, usikker, sykelig sjalu og kontrollerende mann oppfører seg slik His "mann" gjorde. Anonymkode: 55685...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå