Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Skrevet 18. januar 2018 Går det bra å male med denne malingen selv om man er gravid? Vet det er sens som er anbefalt, men syns Jotun lady er så mye finere! Har lest at vannbasert maling er OK å bruke, og det er vel lady? 😬 Anonymkode: b5752...29a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 De sa til meg i malebutikken at alle de vannbaserte malingene var veldig skånsomme for inneklimaet og ga fra seg minimalt med lukt og avgasser, så jeg valgte pure color. Var ikke gravid da, men ungene skal sove der. Og ville valgt den om jeg var gravid også. vil tro det går bra. Luft godt og vent noen dager iallefall før du sover på rommet. Mal med åpent vindu. Må du male alt selv? Anonymkode: 3cc39...b62
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De sa til meg i malebutikken at alle de vannbaserte malingene var veldig skånsomme for inneklimaet og ga fra seg minimalt med lukt og avgasser, så jeg valgte pure color. Var ikke gravid da, men ungene skal sove der. Og ville valgt den om jeg var gravid også. vil tro det går bra. Luft godt og vent noen dager iallefall før du sover på rommet. Mal med åpent vindu. Må du male alt selv? Anonymkode: 3cc39...b62 Skal male stua, så det blir jo et rom jeg oppholder meg i, og barna også.. må og må, det går litt kjappere og mer nøye når jeg gjør det enn samboer 🙈 Anonymkode: b5752...29a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 Som kjemiker ville jeg aldri aldri noen sinne malt innendørs som gravid. Aldri. Men så er jeg gift med en kjemiker også, og han hadde heller aldri tillatt det. Anonymkode: 5f24e...9dc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #5 Skrevet 18. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: De sa til meg i malebutikken at alle de vannbaserte malingene var veldig skånsomme for inneklimaet og ga fra seg minimalt med lukt og avgasser, så jeg valgte pure color. Var ikke gravid da, men ungene skal sove der. Og ville valgt den om jeg var gravid også. vil tro det går bra. Luft godt og vent noen dager iallefall før du sover på rommet. Mal med åpent vindu. Må du male alt selv? Anonymkode: 3cc39...b62 Da kan ikke de ansatte jobben sin godt nok. Ville ikke ha malt selv som gravid, og ville ikke ha sovet der på minst en uke. Anonymkode: c9890...b5a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #6 Skrevet 18. januar 2018 Ville ikke tatt sjansen, selv om det ikke er sikkert at det er så farlig er det ingen som vet. Jeg selv malte med sens da jeg var gravid, ble veldig dårlig resultat. Så om det ikke er prekert ville jeg ventet til bhg og jobb starter igjen Anonymkode: 65169...e45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå