Gå til innhold

Hva serverer dere i bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymkode: 2b906...257

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barneselskap?

Mat etter bursdagsbarnets ønske, og kaker etter barnets ønsker.

Forrige bursdag ble det pizzasnurrer å spise, muffins, sjokoladekake og fruktspyd til dessert. Hadde også boller med potetgull og saltstenger.

Anonymkode: d4c97...d75

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barneselskap?

Mat etter bursdagsbarnets ønske, og kaker etter barnets ønsker.

Forrige bursdag ble det pizzasnurrer å spise, muffins, sjokoladekake og fruktspyd til dessert. Hadde også boller med potetgull og saltstenger.

Anonymkode: d4c97...d75

Familieselskap 😊

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Familieselskap 😊

Kaker. Pleier å ha 2-3 kaker, stortsett sjokoladekake (eneste ungen liker), Innimellom marsipankake (mannen elsker den), og verdens beste, ostekake, Gunhilds sjokoladekake el.l. Av og til har vi noe gjærbakst, bare fordi jeg blir mer sulten av å spise kun kaker, det pleier å forsvinne uansett.
Hender særlig hvis vi får mange ungdommer på besøk at vi kjøper litt saltsnacks også.

Anonymkode: b1045...7f1

Skrevet

I familieselskap serverer jeg gjerne en gryte, som chili con carne med oksehøyrygg. Serverer med lime, rømme, nachos og fersk koriander. 😊 kaker og kaffe etterpå. 

Anonymkode: a8b72...2ab

Skrevet

I familieselskap lager jeg noe som klarer seg selv mens jeg fikser og rydder. Feks suppe med focaccia (foccacia?)brød, en god gryterett, lasagne el. Noe som jeg kan gjøre klart i god nok tid til at jeg får ryddet bort matlagingsting før gjestene kommer. 

Anonymkode: fd781...455

Skrevet

Ikke noe fast. Vi tar det som passer seg. Noen ganger bestemmer bursdagsbarnet andre ganger bestemmer jeg. Bursdagsbarnet bestemmer stort dessert eller kake, enten bursdagsbarnet er barn eller voksen. Men vi har aldri bare kake, må ha noe "skikkelig" mat også.

Skrevet (endret)

Vi har servert gryter, forskjellige paier, hjemmelaget pizza, plukk selv salat med brød og foccacia ved siden av,  koldtbord, grillmat.

Endret av ielj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...