Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Skrevet 18. januar 2018 Vi fant en tur med TUI som vi har veldig lyst å reise på. Søkte om fri fra jobb, tok litt tid å få svar, men fikk endelig innvilget søknaden. Men da vi endelig skulle bestille var prisen steget med mange tusen, langt utenfor budsjettet vårt. Stor nedtur. Noen som har erfaring med reiseselskap å hvet om prisen kan gå opp/ned/opp/ned osv? tenkte å sjekke hver dag i håp om at den kanskje går ned til der det var for en uke sia. Anonymkode: bf7e2...6c5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 Prisene går opp og ned hele tiden! Anonymkode: e685a...1d1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Blokker cookies eller sjekk priser fra forskjellige pc'er/nettbrett. Mange av disse nettbutikkene har cookies som registrerer hvilke ting du søker på også går prisen opp litt og litt for hver gang du søker på det samme. Det er et triks for å få deg til å bestille med en gang fordi du risikerer høyere pris neste gang du sjekker. Anonymkode: ffda4...8e4
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 Lurt. Takker for svarene. Håper det ordner seg:) Anonymkode: bf7e2...6c5
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #5 Skrevet 19. januar 2018 Opplevd det mange steder- inkludert TUI. Prisene har en tendens til å bare øke nå mot sommeren :/ Prøv inkognito-modus i Google chrome. Med den modusen får du ingen cookies Anonymkode: 2cc82...6e3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #6 Skrevet 19. januar 2018 Takk, skal prøve det 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Opplevd det mange steder- inkludert TUI. Prisene har en tendens til å bare øke nå mot sommeren :/ Prøv inkognito-modus i Google chrome. Med den modusen får du ingen cookies Anonymkode: 2cc82...6e3 Anonymkode: bf7e2...6c5
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #7 Skrevet 19. januar 2018 Det har jeg opplevd flere ganger og jeg kan ikke skjønne at det er lov! Prøv å logg på fra en annen ip-adresse, det har vi gjort og spart endel på det. Anonymkode: 5dbb4...8d3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #8 Skrevet 19. januar 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har jeg opplevd flere ganger og jeg kan ikke skjønne at det er lov! Prøv å logg på fra en annen ip-adresse, det har vi gjort og spart endel på det. Anonymkode: 5dbb4...8d3 Ja. Helt sykt Anonymkode: 0d888...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå