Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Skrevet 18. januar 2018 Eller iallefall så godt som? Koster bare 2-300,- men skal vel være grei? Anonymkode: 7820e...399
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 Det er ikke godt å si. Men min kostet under 200 og er kjøpt på en billigbutikk med alt mulig rart i, den funker som gull den Anonymkode: 6b267...44b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Er ikke nøye om den er nøyaktig bare den viser likt resultat hver gang. Anonymkode: 0e3c0...9ca
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 Kjøpte min på jula,den kan umulig stemme..veier nesten 3 kg mindre en på legekontoret. Går til sv kontroll og veide meg samme dag på vekta hjemme 😯 Anonymkode: d2e1a...9c1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #5 Skrevet 18. januar 2018 Vekter pleier å variere noe. Det viktge er at de er enige med seg selv. Pleier å sjekke ved å veie meg tre ganger etter hverandre, i tillegg tar jeg ei halvliterflaske og fyller med vann. Viser den 500g ekstra da, og viste det samme 3 ganger på rappen er jeg fornøyd. Anonymkode: 4885c...959
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #6 Skrevet 18. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjøpte min på jula,den kan umulig stemme..veier nesten 3 kg mindre en på legekontoret. Går til sv kontroll og veide meg samme dag på vekta hjemme 😯 Anonymkode: d2e1a...9c1 Jeg har en vekt som er ca. like gammel som meg selv (over 40 år). Den har alltid vist tre kilo mindre enn jeg faktisk er. Jeg har sjekket det mot hva jeg veier på vekter som jeg vet blir kontrollert for å være nøyaktige. Som andre sier, det er ikke så farlig så lenge den er konsekvent Har hatt noen episoder hos leger som har spurt meg hvor mye jeg veier. Jeg har måttet tenke meg om, og da har de sett på meg som om de var overbevist om at jeg løy om vekta. Så har måttet forklare Anonymkode: 8ab79...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå