Gå til innhold

Er huset du bor i "drømmehuset" ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det mye du savner eller skulle ønsket var annerledes? Og isåfall, hva? 

Anonymkode: 535eb...0f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dessverre. Det er for lite og har for dårlig/‘feil’ planløsning. Kunne trengt større kjøkken, mer funksjonell stue, større soverom til alle og bittelitt større hage.

Det jeg skal se etter i neste hus er definitivt at det har funksjonelt kjøkken og at soverommene fungerer. Ellers kan jeg leve med det meste. 

Anonymkode: f4598...4a9

Skrevet

Absolutt! Noe oppussing gjenstår, men det går seg til. Tomta er legendarisk bra så kunne bodd i en sjå her omtrent. 

Anonymkode: 26ad1...c9b

Skrevet

Ja, for meg er det ikke noe annet hus jeg heller ville bo i, men det er helt klart noe jeg kunne tenkt meg annerledes. Nå om vinteren hadde det vært deilig om det trakk litt mindre fra vinduene og et bad som er under 40 år hadde også vært fint.

Anonymkode: 90ccf...ea1

Skrevet

Nei, men det ligger på drømmeplassen. Det betyr mye.

Anonymkode: 851ee...8ff

Skrevet

Ja! Det er drømmehuset, på drømmetomta!

Vi flyttet inn i fjor sommer, i egettegnet hus, der tomta en gang var mine besteforeldres frukthage. Jeg elsker å bo her. 

Anonymkode: 78e62...0e3

Skrevet

Ja, huset vårt er drømmehuset for oss! Vi flyttet inn for 2 mnd siden, så er fortsatt nyforelsket😍

Anonymkode: 0091b...711

Skrevet

Kjøkkenet trenger oppussing, men ellers kunne vi nok ikke hatt det bedre nei.

Plassen er fantastisk, huset er stort og litt annerledes. Digger at vi har 2 mål tomt, utsikt til sjøen og et "kråkeslott" som du ikke finner makent til.

Med to tenåringer i hus er det gull verdt med en stor kjeller med egen inngang, eget bad og stor kjellerstue. Alltid masse ungdommer i huset.

Anonymkode: df493...a27

Skrevet

hahaha, langt ifra! Muggent, gammalt murhus vi leier. Helt forferdelig faktisk

Anonymkode: 5164a...a82

Skrevet

Ja! Eller leilighet da :) kunne kanskje ønsket meg eget vaskerom, men ellers helt perfekt.

Anonymkode: baac9...cb7

Skrevet

Nei det er det ikke. Det har dårlig planløsning, bad i kjelleren, tre etasjer så vanskelig å bli gammel her, en forferdelig vei opp til boligfeltet, samt lite sol fram til april måned. MEN det er vårt hus.:wub:  Ferdig nedbetalt og med stor hage til hundene. Mannen og jeg har egenhendig pusset og stullet og stelt på det i 19 år, og utvidet og gjort om nær sagt halve huset, så her blir vi iallefall i 20 år til. :wub:

Skrevet

Tja! Fornøyd med planløsningen; 3 store soverom og et bad oppe. Stort allrom med tv-del, spisestue og lekekrok nede samt nyoppusset kjøkken, nytt bad/ vaskerom og xtra tv-stue/ kontor. Tomt på nesten 1 mål og fint nærmiljø, plassering. Stadig behov for oppgraderinger så koster tid og penger men alt i alt fornøyd. 

Anonymkode: e355a...b78

Skrevet

Nei, har arva det etter svigerforeldre... 

Anonymkode: 7afe2...89e

Skrevet

Absolutt. Men jeg ønsker meg bedre vaskerom. 

Skrevet

Nei, det er det ikke. Men fantastisk beliggenhet på rolig plass. Strandlinje, eier helt frem til sjøen. Utsikten og lyden av bølgene som slår mot land, gjør minusene ved huset verdt det. Huset kjøpte vi nytt, men vi hadde ingenting med det å gjøre før der sto ferdig. Vi var fornøyd med beliggenheten, antall soverom, to bad, ekstra klosett og vaskerom og stort kjøkken. Alt annet får så være.

Anonymkode: e68c9...5ab

Skrevet

ikke faan. Skulle brent det ned og begynt på nytt. Hater det med lidenskap.

Anonymkode: 32749...731

Skrevet

Jaaaaa.. ut mot havet ligger det! Kunne vært en rønne og jeg hadde trivdes her fordet! Men nå er det nybygd så jeg er fornøyd med det.

Anonymkode: 24dac...f82

Skrevet

Nei !!   Vi kjøpte et stort hus til lav pris under finanskrisa i 2009. Ligger veldig sentralt. Alt er bra bortsett fra at vi bare har 2 soverom ! Arg 😣 Vi var så unge da vi kjøpte, at vi tenkte ikke på at vi kanskje skulle ha flere enn ett barn 😂 Vi har loft og kjeller vi kan ha soverom, men ikke aktuelt før minsten blir litt eldre.

Vi har råd til å kjøpe drømmehuset, men dette er liksom hjemmet vårt da. 

Anonymkode: 4275c...cc2

Skrevet

Trives veldig bra i huset vårt og har ingen planer om å flytte. MEN det er mye jeg ville hatt annerledes om jeg kunne velge. Planløsninger er ikke bra, kun 2 soverrom i 2.etasje og jeg trenger 3. Stor kjeller som kan gjøres om til soverom, men det er ikke aktuelt før barna blir større. For lite kjøkken (som forøvrig burde vært byttet ut). Dette er et hus fra ca 1950.

Anonymkode: 74368...019

Skrevet

Ikke drømmehuset, men akkurat nå er vi bare knallfornøyd med å ha kommet oss inn på boligmarkedet, og fått rekkehusleilighet med knallgod størrelse på. Drømmehuset (om det noen gang kommer) får komme senere. 

Anonymkode: 2c988...ba2

Skrevet

Nei. Det var drømmehuset, og huset er stort og helt ok, men for meg representerer det nå dessverre for mange dårlige stemninger. Min drøm er å innrede etter min egen smak, da kunne jeg nok bodd i hva som helst.

Anonymkode: 3d133...8fc

Skrevet (endret)

Med de mulighetene vi har per idag, så vil jeg si jeg er ganske fornøyd med huset i havnet i. Det er et hus fra 1977, som er vedlikeholdt,men aldri ordentlig renovert. Jeg må si at jeg trives veldig godt og liker både tomten og selve huset godt. Et par ting ønsker jeg å endre, men det er greit at det tar litt tid. Skulle jeg derimot satt på meg kritiske øyne, så ser jeg selvsagt at kjøkkenet er forferdelig litet og stygt, at badene er stygge,at tapetene bør i det aller minste males, men helst byttes. At gangen er ganske mørk og med 70-tallsstrietapet og brunoransje fliser. Det er ikke estetisk vakkert noe sted i huset i følge dagens forventninger, men likevel kommer jeg ikke unna følelsen av å være veldig tilfreds med huset, og jeg blir glad av å være og bo der. 

Endret av Mandala
Skrevet

Ikkje drømmehuset nei men kjem aldri til å flytte 😊 tomta er fantastisk.så greier ikkje flytte fra hage og uteområde.

Er litt så gjenstår å fikse i huset men eit drømmehus blir det aldri. 

Ville hatt eit gedigent eit  😂😁

Anonymkode: 5a3ff...bb4

Skrevet

Vi flyttet inn i drømmehuset for noen mnd siden. Det jeg elsker med huset er store vinduer på stua, fin utsikt,store «firekanta» soverom , stooort vaskerom, to bad, lun men lys stue og kjøkken som er åpent men likevel litt adskilt, masse bodplass og ikke minst lettstelt passe stor hage med i skogkanten. 

Anonymkode: 1e5f2...370

Skrevet
11 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Absolutt. Men jeg ønsker meg bedre vaskerom. 

Dette du ønsker deg? 😂😁

Screenshot_20180113-194121.png

Anonymkode: 32bee...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...