Gå til innhold

Hvor langt gidder dere reise for at barna skal spille kamper?

Anbefalte innlegg

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis barna er så små som 6-8 år, så er det galskap at de skal delta i mer enn max én lagidrett hver. Her har du selv lagt opp til stramt program, siden du har latt dem delta i flere idretter hver, da sier det seg selv at det blir travelt. 

Ellers: Det spiller ingen rolle hvor langt eller kort man må kjøre, er man lagspiller, så er man lagspiller både i hjemme- og bortekamper. 

Anonymkode: f3412...ab8

Jeg er med på alt barna er med på og det er ikke meg det går på, men barna

Anonymkode: 7f602...87b

Fortsetter under...

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her må du ta grep så ikke både du og barna blir utslitte. 

Jeg er selv ivrig på å være med barna på idrettsarrangementer, men vi er jo to og kan dele oss så minste ikke må være med på heldagsarrangementer med eldste f.eks.

Når barna ikke er eldre, er det lov å ikke være med på absolutt alt. Hvis du dropper noen turer, må du bare gi beskjed til laget i god tid, slik at det ikke ender med at de plutselig er for få spillere.

Men av og til må det da være mulig for barna å sitte på med noen. Alle har vel ikke full bil alltid. 

Og av og til kan vel kanskje et barn være hos en kompis mens du drar på kamp med andre barn.

Du må rett og slett finne ordninger som gjør at ikke alle må være med på alt, for det sliter dere ut. 

Anonymkode: 68d59...8b9

Det har hendt et par ganger at det har krasjet med fotball og håndball for samme barn. Og det blir mye med alt dette og når drt havner på samme dag, så kjenner jeg at jeg ikke klarer å velge for de, så de må velge selv. Jeg er jo ikke utslitt av dette, men barna blir slitne av å henge med på alle andres kamper hele tiden.

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har hendt et par ganger at det har krasjet med fotball og håndball for samme barn. Og det blir mye med alt dette og når drt havner på samme dag, så kjenner jeg at jeg ikke klarer å velge for de, så de må velge selv. Jeg er jo ikke utslitt av dette, men barna blir slitne av å henge med på alle andres kamper hele tiden.

Og det er det ditt ansvar å ordne opp i. Du kan ikke gjemme deg bak at det er for ungenes skyld. Du skal sørge for at de får en passe blanding av aktivitet og hvile. 

Anonymkode: 7a19e...6ad

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det er det ditt ansvar å ordne opp i. Du kan ikke gjemme deg bak at det er for ungenes skyld. Du skal sørge for at de får en passe blanding av aktivitet og hvile. 

Anonymkode: 7a19e...6ad

Herlighet! Har du ikke lest noe av det jeg har skrevet? Det er jo for deres skyld jeg vurderer alt dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...