Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Som mange andre har jeg i år gått over til tabelltrekk, ifølge det skal jeg trekkes fra tabell 7116, er i permisjon. Det er trukket 5000kr mer i skatt enn det det ifølge tabellen skal bli trukket... Har dobbeltsjekket skattekortet, alt er i orden der. Hjelper det å ringe nav og si ifra? Regner jo med at de pengene ser jeg ikke før neste års skatteoppgjør, men tullete at det skal gå an å gjøre så feil a, gitt! Anonymkode: 26616...121
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Har du sjekket lønnslippen din på Mitt nav? I følge det nye regelverket skal vel nav bruke prosenttrekket på skattekortet, og da blir det for mange 35% skatt. Da må du inn på skatteetaten og huke av at du vil ha prosenttrekk og ikke tabell Så sjekk hva nav har brukt, slett ikke sikkert de har brukt tabellen Anonymkode: ced5d...7d9
Mumua Skrevet 17. januar 2018 #3 Skrevet 17. januar 2018 Har du endret skattetrekket til Nav? Nytt av året er at det automatisk blir trekt 35 % av ytelser fra Nav om man ikke går inn og endrer det selv. Jeg er i permisjon og måtte inn å endre ellers ville de trekt 7% for mye. Idiotisk egentlig, skaper jo en del merarbeid.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #4 Skrevet 17. januar 2018 Hehe, takk for svar! Kan jeg skylde hele elendigheta på ammetåke? Her er det selvfølgelig jeg som surret, har endra skattekortet nå 😁 Sånn passe glad for at jeg så det før nav åpnet, og postet her først, ville blitt en flau telefon ellers! 😂 Anonymkode: 26616...121
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #5 Skrevet 17. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe, takk for svar! Kan jeg skylde hele elendigheta på ammetåke? Her er det selvfølgelig jeg som surret, har endra skattekortet nå 😁 Sånn passe glad for at jeg så det før nav åpnet, og postet her først, ville blitt en flau telefon ellers! 😂 Anonymkode: 26616...121 Mest sannsynlig en av mange☺ Anonymkode: a887c...633
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #6 Skrevet 18. januar 2018 stakkars deg Anonymkode: e41c9...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå