Gå til innhold

Altså, hva ER det nav driver med om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mange andre har jeg i år gått over til tabelltrekk, ifølge det skal jeg trekkes fra tabell 7116, er i permisjon. Det er trukket 5000kr mer i skatt enn det det ifølge tabellen skal bli trukket...

Har dobbeltsjekket skattekortet, alt er i orden der. Hjelper det å ringe nav og si ifra? Regner jo med at de pengene ser jeg ikke før neste års skatteoppgjør, men tullete at det skal gå an å gjøre så feil a, gitt!

Anonymkode: 26616...121

Skrevet

Har du sjekket lønnslippen din på Mitt nav? 

I følge det nye regelverket skal vel nav bruke prosenttrekket på skattekortet, og da blir det for mange 35% skatt. Da må du inn på skatteetaten og huke av at du vil ha prosenttrekk og ikke tabell 

Så sjekk hva nav har brukt, slett ikke sikkert de har brukt tabellen

Anonymkode: ced5d...7d9

Skrevet

Har du endret skattetrekket til Nav? Nytt av året er at det automatisk blir trekt 35 % av ytelser fra Nav om man ikke går inn og endrer det selv. Jeg er i permisjon og måtte inn å endre ellers ville de trekt 7% for mye. Idiotisk egentlig, skaper jo en del merarbeid.

Skrevet

Hehe, takk for svar! Kan jeg skylde hele elendigheta på ammetåke? Her er det selvfølgelig jeg som surret, har endra skattekortet nå 😁

Sånn passe glad for at jeg så det før nav åpnet, og postet her først, ville blitt en flau telefon ellers! 😂

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, takk for svar! Kan jeg skylde hele elendigheta på ammetåke? Her er det selvfølgelig jeg som surret, har endra skattekortet nå 😁

Sånn passe glad for at jeg så det før nav åpnet, og postet her først, ville blitt en flau telefon ellers! 😂

Mest sannsynlig en av mange☺

Anonymkode: a887c...633

Skrevet

stakkars deg

Anonymkode: e41c9...7da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...