Gå til innhold

Jeg trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet ikke om dette blir rett forum å ta dette på, men fant ikke noe annet som passet! Jeg trenger litt råd :)

Jeg ventet mensen på torsdag 11/01. Den er enda ikke kommet, men jeg har hatt brun utflod siden lørdags kveld. Det har vært 2 ganger hvor det har vært liiiitt blod på tampongen, men ellers ingen ting.

Jeg tok en graviditetstest i dag på morgenen (clearblue), å der kom det med en gang en svaaak strek. Er det noen som har noe erfaring med dette, som vet om det kan være en skyggestrek eller om den mest sannsynlig er positiv?

På pakkningsvedlegget til testen står det at så lenge det er en strek, uansett hvor svak eller sterk i farge den er så betyr det at den er positiv.

Men blir veldig usikker når streken er så svak! Som sagt så kom streken omtrent med en gang, lenge før tiden på testen hadde gått ut.

Blir veldig glad for svar! :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144339582-jeg-trenger-litt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dårlig erfaring med clearblue med pluss tegn da nesten alltid er skyggestrek på den. Men det er vanskelig å si om det er skyggestrek eller ikke uten å se testen 😊 du kan legge ut bilde her så kan vi hjelpe deg å tyde den 😊 

ellers ville jeg ventet et par dager og tatt en ny test i annet merke 👍

masse lykke til ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...