Jo9na Skrevet 14. januar 2018 #1 Skrevet 14. januar 2018 Dere som ser på andre? Hvordan gjør dere det?
Grethe81 Skrevet 14. januar 2018 #2 Skrevet 14. januar 2018 Bruker intuisjonen min egentlig. Men jeg har jobbet med meg selv over flere år nå og utviklet en veldig sterk intuisjon. Og bruker mitt indre for å "se". Og det er jo fullt mulig for andre også å gjør ❤
chic@ Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 Hei For min del så bare kommer det. Som regel i bilder, det kan også komme på andre måter. Jeg gjør ikke noe Lytt til og stol på det du får. Alle kan ta feil , og man må også huske at alt kommer an på hvilkene valg man tar. Vi er født med fri- vilje. Så når noen forteller deg noe, kan du jobbe med/ mot det, om du skjønner?! Klem 🤗
Jo9na Skrevet 15. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2018 Men da er det sånn at enten så kan man eller så kan ikke man? Eller går det an å lære seg? Evt hvordan går man frem da?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 På 15.1.2018 den 15.34, Jo9na skrev: Men da er det sånn at enten så kan man eller så kan ikke man? Eller går det an å lære seg? Evt hvordan går man frem da? Jeg kan se, men ikke alltid på kommando. Jeg får inn et bilde eller hendelse i hodet, som regel stemmer det. Anonymkode: 5c8d5...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå