Gå til innhold

Masterchef Australia

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser på det nå, og må si at jeg reagerer veldig på at de ikke må sette opp håret, spesielt når de skal servere mat til gjester. Hun ene nå, har langt hår som flagrer rundt, det er ganske uappetittelig :(

Anonymkode: 76898...784

Er jo hjemmekokker dette, og får de hår i maten tviler jeg på at dommerne gir de særlig høyt score ;)

Anonymkode: 4cc54...49c

Skrevet
2 minutter siden, Nordisk skrev:

Best å streame episodene på nettet. Vi ser episodene mens de er ferske/når programmet går i Australia (episodene blir tilgjengelige bare noen timer etter at de har blitt vist på tv der). 

I mai starter ny sesong. 😍

Alternativ 2: Ta det opp og se det i opptak... da er det enkelt å spole over reklamen. 

Skrevet
2 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Alternativ 2: Ta det opp og se det i opptak... da er det enkelt å spole over reklamen. 

Men om man skal se det på norsk tv, så ligger man plutselig ett år bak...

Jeg og mannen er like hekta, så i perioden 1. mai til midten av juli ser vi en episode hver kveld (fem dager i uka). Hehe. 🙈

Jeg har faktisk prøvd meg på ulike oppskrifter fram programmet, med bra hell!

Skrevet
11 minutter siden, Nordisk skrev:

Men om man skal se det på norsk tv, så ligger man plutselig ett år bak...

Jeg og mannen er like hekta, så i perioden 1. mai til midten av juli ser vi en episode hver kveld (fem dager i uka). Hehe. 🙈

Jeg har faktisk prøvd meg på ulike oppskrifter fram programmet, med bra hell!

Men hvordan klarer du det? Ligger oppskriftene ute noe sted?

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan klarer du det? Ligger oppskriftene ute noe sted?

https://tenplay.com.au/channel-ten/masterchef/recipes/all-recipes

Alle oppskrifter til alle sesonger ligger der. Men du kan komme til å lese noe du ikke vil om du går inn på siden (feks se hvem som vinner). 

Jeg har laget alt fra Gary Mehigans pizzadeig til en deltakers sjokoladefondant, og Matt Prestons cola/bbq-kylling. Mye godt å finne der!

https://tenplay.com.au/channel-ten/masterchef/recipes/cola-baked-chicken

Endret av Nordisk
La til oppskrift
Skrevet
5 minutter siden, Nordisk skrev:

https://tenplay.com.au/channel-ten/masterchef/recipes/all-recipes

Alle oppskrifter til alle sesonger ligger der. Men du kan komme til å lese noe du ikke vil om du går inn på siden (feks se hvem som vinner). 

Jeg har laget alt fra Gary Mehigans pizzadeig til en deltakers sjokoladefondant, og Matt Prestons cola/bbq-kylling. Mye godt å finne der!

https://tenplay.com.au/channel-ten/masterchef/recipes/cola-baked-chicken

Tusen tusen takk :) Kan jeg risikere å se vinneren av 2017 der?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen tusen takk :) Kan jeg risikere å se vinneren av 2017 der?

Hmmm. Ikke som jeg kan se. Når du går inn, så kommer alle oppskriftene opp, med sesong 9 først. Så finnes det en rullgardinmeny der du kan velge andre sesonger. 

Er det noen spesielle oppskrifter du er ute etter? Jeg kan lete dem opp til deg og poste en link direkte til oppskriften(e) om du vil?

Skrevet
Akkurat nå, Nordisk skrev:

Hmmm. Ikke som jeg kan se. Når du går inn, så kommer alle oppskriftene opp, med sesong 9 først. Så finnes det en rullgardinmeny der du kan velge andre sesonger. 

Er det noen spesielle oppskrifter du er ute etter? Jeg kan lete dem opp til deg og poste en link direkte til oppskriften(e) om du vil?

Tusen takk. Det er spesielt en jeg tenker på, og den var nå i sesong 15. Den ble lagd av en av dommerene, jeg tror det var Matt Preston, men jeg er ikke helt sikker. Han lagde to kyllingretter i stekeovn, en til voksne og en til barn. Og den til barn så bare helt fantastisk god ut. de ble begge lagd i engangsformer for han likte ikke oppvask sa han. Men jeg husker ikke noe mer om den, står helt stille her nå.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tusen takk. Det er spesielt en jeg tenker på, og den var nå i sesong 15. Den ble lagd av en av dommerene, jeg tror det var Matt Preston, men jeg er ikke helt sikker. Han lagde to kyllingretter i stekeovn, en til voksne og en til barn. Og den til barn så bare helt fantastisk god ut. de ble begge lagd i engangsformer for han likte ikke oppvask sa han. Men jeg husker ikke noe mer om den, står helt stille her nå.

Det har bare vært 9 sesonger. Mener du den sesongen det er snakk om i denne tråden? Jeg kan lete. 😊

Skrevet

Ååå, ser nå at det ikke er lenger enn til sesong 9, det var dumt :(

Skrevet
Akkurat nå, Nordisk skrev:

Det har bare vært 9 sesonger. Mener du den sesongen det er snakk om i denne tråden? Jeg kan lete. 😊

Ja, det gjør jeg :)

Skrevet

Jaaa, det var den nederste :):):) Tusen tusen takk, så snill du er :):)

Ser nå at du skriver sesong 7, kanskje han har vist den flere ganger. Men jeg regner med det er den, kan ikke se videoen. Men uansett :tommelsmil:

Skrevet

Den som har gått på TV nå er ikke sesong 15, men år 2015. Oppskriften ble vist den sesongen som akkurat har gått på TLC, altså 2015-sesongen :)

Skrevet

Den som har gått på TV nå er ikke sesong 15, men år 2015. Oppskriften ble vist den sesongen som akkurat har gått på TLC, altså 2015-sesongen :)

Og det er sesong 7. Den hittil siste sesongen gikk i 2017, og det var sesong 9. 

Sesong 10 starter i begynnelsen av mai i år. ❤️

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, selvfølgelig. Jeg var bare så opphengt i 2015. Takk for oppklaringen :)

Skrevet
1 minutt siden, Nordisk skrev:

Og det er sesong 7. Den hittil siste sesongen gikk i 2017, og det var sesong 9. 

Sesong 10 starter i begynnelsen av mai i år. ❤️

Da stemmer det hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...