GĂ„ til innhold

Masterchef Australia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet nÄr finalen gÄr? 

Anonymkode: 3f296...1e4

Skrevet

Det prÞver jeg ogsÄ Ä finne ut. Men tror det er sÞndag 18-20. 

Da skal tre bli til to. Mulig finalen er da ogsÄ. Ny sesong begynner kl 20 pÄ sÞndag. 

...... eneste programmet jeg fĂžlger pĂ„ TV. 😂

Anonymkode: 42dd4...1b0

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da skal tre bli til to. Mulig finalen er da ogsÄ. Ny sesong begynner kl 20 pÄ sÞndag. 

Samme her 😂 men trodde det var i gĂ„r.. Men neida.. sĂ„ sĂžndag? Kan vel ikke sende finalen etter ny sesong har begynt 

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

SÞndag? SÄ rart siden det aldri har gÄtt pÄ sÞndag hele sesongen. Jeg liker og godt Masterchef Australia :)

Anonymkode: 76898...784

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme her 😂 men trodde det var i gĂ„r.. Men neida.. sĂ„ sĂžndag? Kan vel ikke sende finalen etter ny sesong har begynt 

SÄ rart det stÄr jo i programmet at det var episode 60 i gÄr, og at de to siste skal kjempe om Ä vinne. Jeg glemte det helt bort i gÄr :( PÄ sÞndag gÄr hele uka i reprise, og da er siste episode nr 60. Og vinneren er jo kÄret

Skrevet

Dagens episode gÄr i reprise klokken 18 pÄ sÞndag, men sÄ stÄr det at klokken 20 begynner en ny runde hvor de skal finne 24 nye deltagere...

Det kan da ikke stemme, har de gjort noe feil?

De kan jo ikke hoppe over finalen fÞr de gÄr rett pÄ ny runde?

Jeg fÞlger ogsÄ med....

Det gÄr masterchef hele sÞndagen, fra 13.30 til langt pÄ kveld, hele forrige ukes episoder... Men det stÄr at siste episode pÄ sÞndag er starten pÄ en ny runde og ikke finalen. Jeg sÄ reprisen fra i gÄr klokken 12 pÄ dagen i dag, og det var ikke finalen.

https://www.se.no/tvbeta

Anonymkode: 4cc54...49c

Skrevet

Er ikke fjorÄrets i reprise dere ser da.... 

Ny sesong starter nÄ pÄ sÞndag 20.00

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

SÄ rart det stÄr jo i programmet at det var episode 60 i gÄr, og at de to siste skal kjempe om Ä vinne. Jeg glemte det helt bort i gÄr :( PÄ sÞndag gÄr hele uka i reprise, og da er siste episode nr 60. Og vinneren er jo kÄret

Ja.. Men det er 3 stykker igjen. SÄ de mÄ ha enda en "elimination", fÞr finalen..

SÄ pÄ i gÄr. 4 stk ble til 3 stk, og de 3 kjempet mot 3 av dommerne :)

Skrevet
Akkurat nÄ, frk Nilsen skrev:

Er ikke fjorÄrets i reprise dere ser da.... 

Ny sesong starter nÄ pÄ sÞndag 20.00

Ser 2015

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dagens episode gÄr i reprise klokken 18 pÄ sÞndag, men sÄ stÄr det at klokken 20 begynner en ny runde hvor de skal finne 24 nye deltagere...

Det kan da ikke stemme, har de gjort noe feil?

De kan jo ikke hoppe over finalen fÞr de gÄr rett pÄ ny runde?

Jeg fÞlger ogsÄ med....

Det gÄr masterchef hele sÞndagen, fra 13.30 til langt pÄ kveld, hele forrige ukes episoder... Men det stÄr at siste episode pÄ sÞndag er starten pÄ en ny runde og ikke finalen. Jeg sÄ reprisen fra i gÄr klokken 12 pÄ dagen i dag, og det var ikke finalen.

https://www.se.no/tvbeta

Nei, de kan jo ikie hoppe over finalen :o !!

Skrevet
Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

Ser 2015

2017 som starter pÄ sÞndag 

Skrevet
31 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Jippi!

Anonymkode: fee2e...7b2

Skrevet
3 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Jeg ser pÄ 2015

Skrevet

Har sett alle episoder av alle sesonger, inkludert 2017. 😁

Elsker hele konseptet, og Gary, George og Matt er helt fantastiske. 

Skrevet
3 timer siden, Nordisk skrev:

Har sett alle episoder av alle sesonger, inkludert 2017. 😁

Elsker hele konseptet, og Gary, George og Matt er helt fantastiske. 

Og nÄr gÄr finalen pÄ TV? Tlc har sendt mandag - torsdag samt sÞndag. 

NĂ„ var det 4 stk igjen torsdag. 4 ble til 3. SĂžndag starter ny sesong.

Sender de da 2 episoder med 2015-gjengen sĂžndag fĂžr den nye sesongen?

Ja, er ikke sÄ veldig for George etter det kom frem at han ikke betalte arbeiderne sine(!!!), og at han slo en mann pÄ fotballkamp, men de to andre er supre. Enig Gary:)

Skrevet

Jeg lurer pÄ om det samme skjedde da de sendt 2015 sist. Jeg har sett alle Masterchef-sesongene, men nÄr jeg har sett denne gangen, har jeg ikke klart Ä komme pÄ hvem som vant og nÄ begynner det Ä demre noe om at jeg tror rett og slett at de ikke viste de to siste, men bare gikk rett over pÄ nye sesong. 

Jeg har googlet meg fram til hvem som vant nĂ„ , og det dukker ikke opp noen tanker om at "Å ja, det var det selvfĂžlgelig". 

Skrevet
5 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Jeg lurer pÄ om det samme skjedde da de sendt 2015 sist. Jeg har sett alle Masterchef-sesongene, men nÄr jeg har sett denne gangen, har jeg ikke klart Ä komme pÄ hvem som vant og nÄ begynner det Ä demre noe om at jeg tror rett og slett at de ikke viste de to siste, men bare gikk rett over pÄ nye sesong. 

Jeg har googlet meg fram til hvem som vant nĂ„ , og det dukker ikke opp noen tanker om at "Å ja, det var det selvfĂžlgelig". 

Hmm.. Det hadde vÊrt veldig dÄrlig gjort.. 

Skrevet

OK - google er min venn... 

Episode 61 sendes i morgen (sĂžndag) kl. 16.30 og 62 sendes kl. 18.00 i fĂžlge Facebooksiden sin for TLC Norge.

Idioti, spÞr du meg, Ä sende pÄ helt andre tidspunkt enn de pleier. 

(Men nÄr jeg sjekker pÄ TV'n pÄ TLC, stÄr det at episode 60 sendes...  og jeg ser at mitt faste opptak (ja, jeg er sÄ gal at jeg har det programert pÄ opptak) ikke tar det opp automatisk.

Skrevet
1 minutt siden, Yellow Brick Road skrev:

OK - google er min venn... 

Episode 61 sendes i morgen (sĂžndag) kl. 16.30 og 62 sendes kl. 18.00 i fĂžlge Facebooksiden sin for TLC Norge.

Idioti, spÞr du meg, Ä sende pÄ helt andre tidspunkt enn de pleier. 

(Men nÄr jeg sjekker pÄ TV'n pÄ TLC, stÄr det at episode 60 sendes...  og jeg ser at mitt faste opptak (ja, jeg er sÄ gal at jeg har det programert pÄ opptak) ikke tar det opp automatisk.

Teit Ă„ endre tidspunkter ja!

Skrevet

Billie vinner den :) 

Anonymkode: 2e83a...bf9

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du synes du var festlig mot hi nÄ..........

Skrevet

Ser pÄ det nÄ, og mÄ si at jeg reagerer veldig pÄ at de ikke mÄ sette opp hÄret, spesielt nÄr de skal servere mat til gjester. Hun ene nÄ, har langt hÄr som flagrer rundt, det er ganske uappetittelig :(

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

SÄ moro for deg Ä Þdelegge for oss som sitter og det pÄ tv nÄ da, fÞler du deg bra nÄ? 

Skrevet

Ny sesong og nytt nivÄ av reklamepauser? Sykt irriterende.

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Ny sesong og nytt nivÄ av reklamepauser? Sykt irriterende.

Best Ä streame episodene pÄ nettet. Vi ser episodene mens de er ferske/nÄr programmet gÄr i Australia (episodene blir tilgjengelige bare noen timer etter at de har blitt vist pÄ tv der). 

I mai starter ny sesong. 😍

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...