Gå til innhold

Kan man bli medlem av bokklubben og benytte seg av velkomsttilbudet flere ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldte meg ut i høst, men nå vil jeg melde meg inn igjen.. 

Anonymkode: f7b3e...408

Skrevet

Nei

Anonymkode: 05fdd...3b6

Skrevet

Ja, det kan du, men det må som regel gå noen år først. Les reglene for den bokklubben det gjelder.

Anonymkode: f4d7e...5b2

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det kan du, men det må som regel gå noen år først. Les reglene for den bokklubben det gjelder.

OK, takk. Kan eventuelt melde inn mannen. 😱

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

OK, takk. Kan eventuelt melde inn mannen. 😱

Det er ikke sikkert de godtar det når dere har samme adresse.

Skrevet

Jada, det kan du.

Men de har gjerne noen regler om hvor lang tid det må gå mellom, og gjør du det for mange ganger blir du "svartelistet" for en periode.

Har meldt meg ut og inn flere ganger selv, men jeg har ventet med å melde meg inn igjen til de har kommet med et tilbud sendt i mitt navn enten på mail eller i posten, da regner jeg med de er klar for å ta meg inn i varmen igjen ;)

Meldte meg ut av en bokklubb for ganske nøyaktig et år siden, og har på den tiden fått to eller tre tilbud om å bli medlem igjen, både på telefon og mail. Har foreløbig ikke meldt meg inn igjen i akkurat den klubben da (Bestselgerklubben) for jeg synes de har så tungvinn avbestilling av bøker.

Anonymkode: e98c6...33f

Skrevet

Tror du må være utmeldt i et år før du kan melde deg inn igjen og motta velkomstilbudet. Jeg har gjort det i 5 år nå😂

Anonymkode: 9c0e8...bc7

Skrevet

Du må være medlem et år før du melder deg ut, etter det kan du gjerne melde deg inn uka etter igjen. Har gjort med mange ganger i hver av ungenes navn. Så du kan ha flere medlemskap på samme adresse, du må bare ha forskjellige navn.

Anonymkode: 17054...9ee

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må være medlem et år før du melder deg ut, etter det kan du gjerne melde deg inn uka etter igjen. Har gjort med mange ganger i hver av ungenes navn. Så du kan ha flere medlemskap på samme adresse, du må bare ha forskjellige navn.

Anonymkode: 17054...9ee

Aha! Tusen takk. Jeg var medlem i over et år før jeg meldte meg ut, så da er det kanskje OK. Hehe😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...