Gå til innhold

Hvor mye koster fritidsaktivitetene til barna deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Paintball (trener minst 6 timer i uka, ofte mer): 1.000 kr i året (men veldig dyrt utstyr)

Turn (4,5 timer i uka): 3.000 i halvåret, altså 6.000 i året (lite utstyr, men må jo ha klubbens turndrakt)

Anonymkode: 0a62c...e73

Annonse

100kr. Her vi bor er det gratis håndball, fotball, barnetrim, skikarusell og ridning. Vi betaler kun forsikring.

Mellomste datteren min danser på studio i tillegg, tror jeg betaler rundt 1000kr i halvåret.

Annonse

Teater: 1000kr per barn

Dans: 4000kr i året

Ellers har det opp gjennom vært både fotball, håndball, ridning og speider. Alle tre ungene har prøvd ulike aktiviteter. De to eldste (tenåringer) driver med teater. 11-åringen driver med teater og dans.

7 minutter siden, KineMor ♥C&M&O♥ skrev:

100kr. Her vi bor er det gratis håndball, fotball, barnetrim, skikarusell og ridning. Vi betaler kun forsikring.

Mellomste datteren min danser på studio i tillegg, tror jeg betaler rundt 1000kr i halvåret.

Jøss, så bra opplegg! 👍 Hvor er dette? 

Anonymkode: d5fb4...247

Seiling: Forrige år kom på rundt 150000,- inkl regattaer og trening i utlandet.

Fotball: 30000,- inkl reiser til cup

Taekwondoe: 3000,- med drakt og to graderinger.

Ikke bare utstyr som koster! Det koster å følge opp også. Tenk derfor litt på hva aktiviteten kommer til å koste gjennom et helt semester.

Anonymkode: 5cae5...822

Barn 1:

fotball: 1000 kr PR. halvår,

håndball, 1000 PR. kr halvår

dans: 1300 PR halvår. 

Svømming: 2000 kr PR halvår.

barn 2: 

dans: 1900 PR halvpr

barn 3: 

dammen som barn 1, men minus dans

altså bruker vi over 20 000 kr i året på medlemskapet og kontigenter i året. Det er uten utstyr, kjøring hit og dit, ekstra cuper osv.

Anonymkode: a892a...068

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

To gutter som spiller hockey.

Ca. 80,000 per unge i året. Mye reising (fly, hotell), treningsavgifter på 10,000 i året, utstyr +++++ helt sinnsykt egentlig 😱

Anonymkode: d0324...29f

Da regner jeg med de satser litt? Dette er vel ikke noe de fleste kan betale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...