Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #26 Skrevet 8. januar 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Okei! Men jeg tror 2-4 skal holde greit til mitt hår ..bare jeg setter farge i etterveksten først, og deretter i resten av håret. Krysser fingrene for at det går fint. Har kjøpt en hårkur også, slik at håret ikke blir tyggis. Anonymkode: 8a2e5...b1c Nå såg jeg at jeg hadde kjøpt 2-6. Men det går vel bra det også, tror du ikke? :-P Anonymkode: 8a2e5...b1c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #27 Skrevet 8. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Så bra! Hvilken hårfarge har du? Jeg har som sagt ganske lyst fra før av, men en varm blondtone. Jeg krysser fingrene for at det skal ta ganske bra. Anonymkode: 8a2e5...b1c Er mørkeblond 😊 Bruker å stripe det. Det hender at håret mitt gulner litt med tiden, men bruker lillashampo, så er det borte. Anonymkode: f2df8...ee5
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2018 #28 Skrevet 9. januar 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Er mørkeblond 😊 Bruker å stripe det. Det hender at håret mitt gulner litt med tiden, men bruker lillashampo, så er det borte. Anonymkode: f2df8...ee5 Det var vel mørkeblond jeg også var før jeg startet i går. Det ble betraktelig lysere, men er noen små partier med noen gule partier, så jeg skal nå til byen å få tak i Wella Color Fresh 0/6 toning. Hørte med en frisørvenninne, og hun sa den var super! Anonymkode: 8a2e5...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå