Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Hei! Jeg skal ta flyet fra Oslo til Trondheim imorgen. Som flere av dere sikkert vet er det meldt mye vind langs kysten i Trøndelag imorgen. Hvor mye vind skal til før flyet blir innstilt? Anonymkode: 24847...b73
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Det skal mer vind til før de små flyene innstilles enn de store. Widerøe går stortsett i alle værforhold. Anonymkode: d23db...171
sotosmor Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Når på dagen reiser du ? Uværet er vel over på ettermiddagen tenker jeg. I vind opp i orkan styrke, så er det vel mulig at fly enten blir forsinket eller innstilt, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 Vanskelig å vite. Følg med på avinor.no Anonymkode: e7219...85e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #5 Skrevet 7. januar 2018 Det kommer helt an på flytype, vindretning og hvor glatt det er på rullebanen. Sas og Norwegian kommer mest sannsynlig til å gå som normalt, muligens med litt forsinkelser, til Tr.heim i dag da rullebanen går øst/vest noe som er en fordel mtp Cora. Følg med på Avinor.no. Anonymkode: 0c8a7...b84
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #6 Skrevet 7. januar 2018 Ok, trekker tilbake siste kommentar. Var inne og sjekket flyværet nå, og det kan bli trøblete. Det er vind i kombinasjon med snø og kaldt vær som gjør at det kommer til å bli glatt på rullebanen. Du får bare følge med. Anonymkode: 0c8a7...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå