Gå til innhold

Noen som har hatt trekant? (Styr unna om du mener det er ekkelt) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) 

Jeg og kjæresten min vil prøve å ha trekant og ønsker å høre deres erfaringer rundt dette. Har prøvd det for mange år siden, men da var det noe som "bare skjedde". 

Nå lurer jeg på hvordan man kan finne noen som kan tenke seg å være med. Hvordan gikk dere frem? 

Noen som har vært på VIP-room i Oslo? 

Takk for svar 😁

Anonymkode: b6f89...20d

Skrevet

Jeg har kun hatt det privat med noen :

en gang med et vennepar

en gang med 2 jenter 

og en gang med 2 gutter

trivdes faktisk best der det var 2 jenter til, er bifil :) 

venneparet spurte meg, de andre traff jeg på nettet :)

Anonymkode: 16605...da0

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kun hatt det privat med noen :

en gang med et vennepar

en gang med 2 jenter 

og en gang med 2 gutter

trivdes faktisk best der det var 2 jenter til, er bifil :) 

venneparet spurte meg, de andre traff jeg på nettet :)

Spennende :) hvilke nettsider traff du dem på?

Skrevet

Jeg har hatt med 2 jenter. 

Og med 2 mannfolk. 

Og 5kant der vi var 2 jenter og 3 mannfolk. 

Alle gangene har det bare sjedd på nach likksom 🤣

Anonymkode: d28d4...6b6

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spennende :) hvilke nettsider traff du dem på?

møteplassen ,de 2 guttene og på sol chat de 2 jentene, var tenåring den gangen

Skrevet

Hadde med to  gutter for mange år siden. Prøvde flere ganger, men syntes det ble for mye føtter og armer ;) Tror jeg hadde likt det bedre i dag. Alle var kompiser. Skjedde som regel på fest.

Anonymkode: c4805...a64

Skrevet

Ikke prøvd, men snakket litt om det. Vi er nysgjerrige på VIP-room i første omgang. Ei venninne er aktiv på Nonna og har plukket opp en tredje person der, mener jeg å huske. Du finner nok på fetlife, om du liker ting litt utenom det vanlige, men det er også folk som liker helt "normal" sex der også. Jeg opplever miljøet der som ganske ok og seriøst. 

Anonymkode: 1abe3...72f

Skrevet

Har hatt trekant flere ganger med min mann og en ekstra mann. Og med to andre menn. Alle planlagt etter å ha snakket sammen på nettsiden, og truffet mannen i forkant på kafé. 

Er vanligvis veldig gøy, syns jeg. Jeg digger å ha to pikker på en gang. Men så er jeg temmelig vill etter pikk. Får aldri nok egentlig, og drømmer om både 3, 4 og 5 på en gang. Men, av og til funker ikke helt kjemien med den ekstra mannen så det er ikke supert. Det gjør ikke så mye. Om vi finner en som vi har god kjemi med, treffer vi han flere ganger. 

Tenner ikke på kvinner så ville aldri ha hatt med en ekstra kvinne. Urgh. 

Anonymkode: b9fa0...708

Skrevet

Kan jeg spørre hva VIP-room er for noe? Har ikke hatt trekant selv, men har snakket med mannen om det. Hadde vært spennende 😊 Har egentlig drømt meg litt bort i tanken i flere år, men har liksom aldri blitt sånn.

Anonymkode: af998...3b0

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg spørre hva VIP-room er for noe? Har ikke hatt trekant selv, men har snakket med mannen om det. Hadde vært spennende 😊 Har egentlig drømt meg litt bort i tanken i flere år, men har liksom aldri blitt sånn.

Anonymkode: af998...3b0

VIP-room er en swingersklubb i Oslo. Dit kan man dra å få oppfylt en del fantasier sol jeg har forstått det :) 

Det er i alle fall en plass man tenker på når man ikke helt vet hvordan man finner noen en annan plass 🙈 

Jeg har hatt det før og det er absolutt å anbefale om man er trygg på partneren, på seg selv og kanskje ikke velger en i nermests vennekrets. Ha klare og tydelige regler på forhånd, og en tanke om at blir det ikke bra så blir det ikke bra. Ingen drama eller sjalusi i etterkant, bare en tanke om at det ikke ble som man trodde og så lar man være å gjøre det igjen 😅

Tenker også det er lurt at dama velger person om man skal ha med en ekstra dame, og mannen om det er en ekstra mann :P 

Skrevet

Dere som har trekant med to menn, har  mennene også sex med hverandre? 

Anonymkode: 95f33...b94

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere som har trekant med to menn, har  mennene også sex med hverandre? 

Anonymkode: 95f33...b94

Niks. De tenner på se en kvinne være så vill etter pikk at hun må ha flere ;-)

Anonymkode: b9fa0...708

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...