Gå til innhold

Lungekreft med spredning til hjernen... hvor lenge lever man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ingen har fasit, men hva har dere opplevd? Frykter for at vedkommende er for gammel for behandling utover stråling, 77 år.  Blitt behandlet med max antall strålinger og 6 cellegiftkurer som var ferdig i fjor våres....

Anonymkode: 39e42...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ingen har fasit, men hva har dere opplevd? Frykter for at vedkommende er for gammel for behandling utover stråling, 77 år.  Blitt behandlet med max antall strålinger og 6 cellegiftkurer som var ferdig i fjor våres....

Uker, muligens måneder. Men det vil ikke ta så lang tid, dessverre! 

Anonymkode: 22e17...aec

Skrevet

Uker, kanskje en måned. Jeg vet ikke. 

Men jeg ville ikke håpt på uker en gang, for det må være et helvete for den syke. 

Anonymkode: 732fd...bb1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Uker, kanskje en måned. Jeg vet ikke. 

Men jeg ville ikke håpt på uker en gang, for det må være et helvete for den syke. 

Anonymkode: 732fd...bb1

Trenger det ikke være. Naboen min hadde akkurat dette, og hun sovnet stille inn. Ble bare svakere, slappere, så borte. Ikke noe hosting eller langsom kvelning her,  det var nok selve hjernefunksjonen som svant hen pga kreft også der. 

Anonymkode: 22e17...aec

Skrevet

Umulig å svare på også for de som sitter med alle medisinske opplysninger om vedkommende. For oss som ikke vet mer enn lungekreft med spredning er det ren spådom og gjetning dersom vi kommer med svar.

Vedkommende er alvorlig syk, jeg håper h*n har det etter forholdene bra. Det er også svært tungt å være pårørende.

Anonymkode: bf394...a12

Skrevet

En i min familie hadde lungekreft med spredning til skjelettet. Det gikk mye raskere enn jeg hadde forventer (få måneder). Bruk masse tid med vedkommende nå. Jeg trodde at jeg hadde mer tid på meg og angrer...

Anonymkode: f7276...b83

Skrevet

Takk for alle svar. Er mest sannsynlig en opphopning av spredning i rygg og. Jeg tenker at det ikke er håp. Kanskje ikke noe å behandle engang 😢

Skrevet

Det er umulig å svare på dessverre! Det er mange faktorer som spiller inn og ingen, ikke en gang behandlere kan si noe konkret. Bruk tiden nå med den syke, det som er viktig nå er lindring og gode stunder❤

Anonymkode: c6e0f...896

Skrevet

Mamma døde 6 uker etter lungekreft diagnosen. Gikk veldig fort. 

Anonymkode: b776b...bbb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mamma døde 6 uker etter lungekreft diagnosen. Gikk veldig fort. 

Anonymkode: b776b...bbb

Så leit å høre :( diagnosen ble satt for et år siden og svulsten i seg selv er jo nesten borte. Men når det har spredd seg så... 

skal bruke tiden godt nå. Vet ikke om jeg makter jobb når ting er så uavklart 😢 skal på sykehuset etterpå, får nok vite mer da. Går bare rundt i min egen boble og eksisterer 

Skrevet

min onkel levde 4mnd ettepå

Anonymkode: 69fda...3ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...